Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tamaramt schreef:dus je kunt wel zeggen; ik krijg alle spullen erbij maar dit hoeft dus niet perse meerwaarde te hebben ; je zei zelf al dat het zadel niet goed ligt en ik denk persoonlijk ook dat je een grotere inch voor het zadel nodig hebt
Ilzas schreef:Nou ja, dat is dus een vergelijkbare deal. Ik krijg er ook alles bij. Maar goed, die van jou was wel groter, jonger en had papieren...
Ja, je hebt tweemaal gelijk: en het is wat de gek er voor wil geven en ze is geweldig.
.
Ilzas schreef:Nou ja, als je het verloop van het topic een beetje volgt, dan gaat het eigenlijk inmiddels niet eens meer zo om de prijs, maar meer of ik het uberhaupt wel zal doen...

die van mij is af en toe een echte draak en echt niet makkelijk te rijden 
AronenLoutje schreef:Misschien is het idee om eerst gewoon bij een paar andere paarden te gaan kijken en te gaan rijden enz. Als je daarna nog steeds zoiets hebt van neeee de pony is toch echt het allerallerleukst dan lijkt het mij duidelijk! Die mensen wilden de pony niet perse a la de minute verkopen toch?
Beslis niet te snel maar volg wel je gevoel!
Succes met je beslissing!

essie_blue schreef:Ik vind een goeie vraagprijs 3000 of meer euro, pony's zijn echt heel erg duur de laatste tijd! Er is heel veel vraag naar d-pony's. En 14 jaar is niet zo oud hoor![]()
Mijn d-pony: 1.48 hoog, geen papieren, ras onbekend, 5 jaar en nog niet geklassseerd. Wel een met apart kleurtje (cremello) maar een ruin. Voor 3750 euro.

Wildgirl schreef:essie_blue schreef:Ik vind een goeie vraagprijs 3000 of meer euro, pony's zijn echt heel erg duur de laatste tijd! Er is heel veel vraag naar d-pony's. En 14 jaar is niet zo oud hoor![]()
Mijn d-pony: 1.48 hoog, geen papieren, ras onbekend, 5 jaar en nog niet geklassseerd. Wel een met apart kleurtje (cremello) maar een ruin. Voor 3750 euro.
dan ben je goed beetgenomen
Ilzas schreef:Wat is "niet veel"?