Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mischa4ever schreef:Ik zoek ook zo'n ding.
Zo'n grote bal, maar geen skippy bal. Ik ben opzoek naar een skippybal zonder handvat zeg maar.
WIE WEET WAAR JE DAT KAN KOPEN??!!

willeke_nijs schreef:ik heb zo'n zitbal uit de lidl:
http://i76.photobucket.com/albums/j5/wi ... G_0080.jpg
valt alleen wat klein uit met zo'n groot paard

Pluizebolpum schreef:Wij hadden voor een van de veulens ooit zo'n gewone speelgoedskippybal gekocht. Handvat gewoon doorgesneden aan de bovenkant tegen eventueel vastgaanzittende voeten en in de bak geknald. Het Friese veulen vond het een prachtspel, vooral omdat de andere paarden er panisch voor waren en er zo leuk van gingen rennen...
De Quarter veulens vonden er geen bal aan, onze uberstoere Clever moest er zelfs voor naar z'n mams rennen; 'Mamma!!!!d'r ligt een blauw ding in het landje!!!EN HET BEWEEGT!!!'
Enfin, ligt er dus per paard aan of ze er wat aanvinden.
Oja, een HTK skippybal is niet geschikt als zitzak voor volwassen Friezen, dan zegt ie 'poef' en issie stuk...
Dat ietwat beteuterde koppie van die Fries zal ik niet snel vergeten, ze heeft er nog tegenaan geschopt, maar noppes, hij deed 't echt niet meer, zo plat als een dubbeltje...
kwii schreef:hoihoi, hoe groot is je paard dan?
. D_MR schreef:Ik heb gewoon een skippy bal ja..
En iemand op stal heeft ook zoon heel klein balletje weet even niet hoe dat heet die je standaard in stal kan doen? :S
En die bal kan je bij een leverancier van paarden spullen kopen..
Maar zat even te denken naar die naam maar kom ik nu niet op..
Als ik t weet dan hoor je t
?
hij ziet er bijna net zo uit als een skippy bal, alleen iets steviger