caroline78 schreef:Ik vind die proef goed te doen. beter dan die andere proef waar je helemaal dizzy van wordt van alle voltes
Hoooh ja precies. Wat een berg voltes zitten in proef 3!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
caroline78 schreef:Ik vind die proef goed te doen. beter dan die andere proef waar je helemaal dizzy van wordt van alle voltes
)
Ben blij dat ik nu in het L1 zit hahaha. 
suuzepuus schreef:ik lees het niet anders, ik denk dat de instructrice de proef mielijk vind voor deze combinatie. is het de proef met h-c-m arbeidsdraf, tussen m en b arbeidsstap en dan b-k van handveranderen in middenstap? dat vind ik ook voor een b proef behoorlijk heftig. je hebt geen tijd om je middenstap voor te bereiden.
ik vind 3 iets vervelender omdat je veel voltes moet rijden maar mijn punten zijn hoger in proef 3 hoger dan met proef 4
Alicia2u schreef:Ik vind bij proef 4 die ene overgang na het E afwenden en overgang stap, B rechterhand en overgang draf.
en dan het volgende onderdeel: tussen F en A in stap, A afwenden.
Erg raar, volgens mij hadden ze een onderdeel te kort ofzo. Zit m'n paard net in draf, 5 passen en moet hij alweer stappen.
Ik vind proef 5 erg fijn rijden

crossmonster schreef:Vroegah moest je ook in de B gewoon op de letter een overgang maken , en niet ergens tussen den haag en parijs... pffff