Zelfde met de KWPN jassen, model en prijs vind ik erg leuk, maar dat er KWPN op staat vind ik niet zo
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pinuts schreef:als je je er straks maar wel gemakkelijk in voelt.. daar gaat t om, dan moet je t zeker doen. Als je de hele tijd denkt: loop ik voor banketstaaf? lachen ze me uit? Dan doe je m toch niet weer aan..
Maar als die jas alleen bedoelt is voor mensen die internationaal rijden, heeft die niet zo'n brede afzetmarkt denk ik
VValar schreef:Ik heb er een aantal mensen op CH Schoorl mee zien lopen afgelopen week. Ik vond het écht niet staan. Net alsof ze met z'n allen in het NL team zitten.
). Maar het is wle een mooie jas waar je zeker mee zal opvallen. 

Dat zou voor mij een afknapper zijn. Ik snap zowieso al niet waarom ze dat erop hebben gezet eigenlijk haha !
Elianna_ schreef:VValar schreef:Ik heb er een aantal mensen op CH Schoorl mee zien lopen afgelopen week. Ik vond het écht niet staan. Net alsof ze met z'n allen in het NL team zitten.
Dat dacht ik dus ook meteen. Heb ze trouwens gisteren in de Divoza zien hangen, en zo speciaal vond ik ze niet. Dan koop ik persoonlijk liever een mooie jas van Kings Land.
die cap oook trouwens, polo ook wel
)
ik vind ze leuk dus daarom had ik ze ook gekocht. het is dat ik al een goede/mooie jas had...