Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

NinaxFriso schreef:Sappos schreef:waarom mag je geen poetskist?
Blokker heeft ook nog wel eens van die af te sluiten bakken
geen idee. zegt dat hij er hgeen cent aan wil uitgeven aan die o zo dure dingen(dus echt niet duur he!)

) en de poetskisten zijn nu een vlechtkistje, hoefdingenkistje, medicatie/ zalfjeskistje (oude koelbox
), antivliegenspul kist en een reflectiespullen kist
Ofwel de poestkisten zijn opbergkisten geworden, end e opbergkrat is een poetskist geworden
lovey_ou schreef:heb bij tweespan boornbergum de allergrootste gekregen voor 30 euro en met inzetbakje en tussenwans. anti klit ect kan rechtop is echt super veel ruimte.
heeeeeerlijk...vooral omdat ik dus nu prachtige leren halsters heb die niet "spontaan verdwijnen" maar netjes op de haak in stal blijven hangen

Anthea schreef:ik spaar al voor andere dingen . krijg een eigen pony is nog heel veel voor nodig he.Ipv van bij je pa te zeuren had je 'm ook zelf kunnen kopen.. Of ervoor sparen......
Ik had een bak van de xenos met deksel.
Tinky12 schreef:MarvanTom ...jouw paardje heeft een duidelijke voorkeur en mening he.Wat niet in de smaak valt wordt vakkundig uit het bestaan weggedrukt![]()

het is dat ik er al een heb
die van mij was toen iets van 15 euro en op marktplaats staan ze ook wel eens
lovey_ou schreef: