dus als dat zo door gaat
. en verder loopt ze mooi nagefelijk zelfs in draf soms. Dus waarom zou je dan maar 160 puten krijgen? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus als dat zo door gaat
. en verder loopt ze mooi nagefelijk zelfs in draf soms. Dus waarom zou je dan maar 160 puten krijgen?
en als ik sommige mensen op wedstrijden zie dan denk ik ook wel eens wat doe je hier. Dan zijn dat kinderen die absoluut niet kunnen rijden en dan krijgen ze een of andere dure sportpony onder de kont geschoven en dan halen ze de hoogste punten. :S Terwijl ze dan zelf minder kunnen rijden. Natuurlijk is dat fijn voor hun, en ik zeg ook zeker niet dat ik zo goed kan rijden. Maar toch.
) dan is het ZOOOOOOO moeilijk om wp te halen. En dan lijkt het net (LIJKT ik zeg niet dat het zo is) Dat heb bij kinderen met zo'n sportpony allemaal zo makkelijk gaat, omdat die pony het dan allemaal al kan. Natuurlijk gaat dat niet vanzelf, maar de knopjes zitten er dan al op. Ik snap ook dat de jury daar geen rekening mee kan houden, natuurlijk niet. Maar ik hoop dat je wel snapt dat je dan wel eens een beetje jalours wordt
pony's. Maargoed, ik ben alsnog harstikke blij met mijn lieve yesta
en als ik dan ooit nog een keertje in de L kom dan is dat helemaal knap
Hoe kan dat nou? Als ik je profiel bekijk (ik was zo vrij
) kan je goed rijden!
dat kan ook een probleem zijn. Yesta voelt zich ook wel eens een chique kwpner. Dan zet ze een hals op:P
liekatchu schreef:ik denk dat je gewoon moet starten. onderling kun je natuurlijk ook altijd aan mee doen.
verwacht niet dat je meteen een winstpunt rijd!
mijn eerste wedstrijd had ik ook maar 162 punten.
maar door veel ervaring kom je er wel. en wat dan nog? al zou je lage punten krijgen?
dan weet je wel weer waar je aan moet werken. dat vind ik toch nog altijd het belangrijkste van wedstrijden rijden.
en trouwens: ook fjorden kunnen winstpunten halen. (even terugkomen op wat je eerder in je post zei).
er zijn zat fjorden die hoog in de dressuur rijden!
ik rij ook met mijn tinker mee en ben afgelopen weekend ook 1e geworden tussen de 'normale bruine'.
als je hem lekker aan het lopen hebt dan krijg je je punten toch wel. ongeacht het ras.
heel veel succes iig met de wedstrijd!
Tinkers zijn ook superleuke paarden.