waar zijn de sweaters van de ponyruiters gebleven??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_moi

Re: waar zijn de sweaters van de ponyruiters gebleven??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:18

Ik reed eerder ook altijd met rubber rijlaarzen en een blauwe slobbertrui met een witte rijbroek en polo.. Tong uitsteken Dit heb ik tot vorig jaar volgehouden, want het werd toen toegestaan om ook in een rijjasje te rijden en aangezien bijna alle leden meteen met een rijjasje aankwamen moest ik er ook maar aan geloven.. Tong uitsteken

koetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:23

op de riijvereniging in het dorp waar ik woon, rijden de ponyruiters nog steeds met trui, en word er nog steeds parade gereden!

Anniiekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 15:01

Ik ben ook een ponyruiter en ik heb een keer een sweater aan gehad, maar ik moet zeggen; ik vond het geen gezicht. Hij slobberde helemaal en het zat ook niet lekker. Persoonlijk vind ik een jasje netter staan. Maar voor de allerkleinste kinderen vindt ik een trui ook nog wel leuk.
*Edit; ik ben trouwens 14, voor het geval iemand dat zich af vroeg.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 19:57

Wordt er helemaal sentimenteel van. Blauwe fluwelen sweater, vrijdagavond boenen en schrobben, zo netjes mogelijk invlechten. Zaterdagochtend vroeg op, met de hele club bij elkaar. We hadden ook nog een paar jaar een achttal, geweldig! En dan inderdaag aan het eind van de dag de parade, kippenvel bij het Wilhelmus, pony die niet stil wilde blijven staan, koekeloeren naar je geheime liefde bij een andere club, geweldig! Zou het zo weer overdoen.
Het lijkt me dat de ponysport tegenwoordig veel individueler is en veel meer prestatiegericht, of zie ik dat verkeerd?

laatmederin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:29

Ik hobbelde ook altijd met veel plezier in mijn kanariegele sweater rond (inderdaad, die was wat oversized, maar gelukkig mocht dat nog begin jaren negentig Haha! ).
Mijn moeder was echter ongelooflijk blij toen ik naar een andere ponyclub verhuisde en er een heus jasje gekocht kon worden (terwijl ik me juist zo verheugd had op die velourstrui bij de nieuwe club, maar die kreeg ik dus mooi niet Tong uitsteken )

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:10

bij ons bij de club hadden ze ook slobbertruien alleen waren die al door 6 ruiters gedragen Clown
toen wij met ons 4-tal wedstrijden gingen rijden hebben we dan ook geklaagd of nieuwe truien of bodywarmers Pling hebben dan toch zwarte bodywarmers gekregen waar je dan witte blouse en rijbroek bij moest. Alleen we hebben nu geen 4-tal meer misschien dat er nog een 6-tal van komt...

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:37

Bij ons op de ponyclub was het ook de bedoeling dat we met een trui gingen rijden. Een rode veelste grote trui met een geel kraagje. Nou vond ik dat nog niet eens het ergste, het ergste vond ik dat er vervolgens een ZWARTE rijbroek onder moest.
Ik heb dat tenue (afgezien van de clubkampioenschappen) nooit gedragen, deed het gewoon niet. Nu rijden er veel meer ponyruiters met jasje, en rijdt ik nu bij de paarden, waar ik lekker "legaal" Tong uitsteken met jasje kan starten Tong uitsteken