Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suleilitha schreef:Ik vond jouw reactie eerder wereldvreemd, Arnjojo. Een touw door de mond doen is toch echt niet meer van deze tijd, een bitje is veel en veel minder.
(lekker eigenwijs
) Mocht bit inderdaad minder scherp zijn dan toch bit arnjojo schreef:Ik denk dat het puur gaat om een eigenwijze, puberende fjord die zijn grenzen aan het uitoefenen is. Dat zal idd gelijk aangepakt moeten worden anders wordt het van kwaad tot erger en heb je daarna een vervelend en misschien wel een gevaarlijk paard..
daar heb je gelijk in, maar normaal gesproken is een trens enkelgebroken anders zou er wel dubbelgebroken bij staan toch? en stang en trens is ook met enkelgebroken en redelijk dun trensje anders past het allemaal niet in die mond....Citaat:Er is nergens gezegd dat men een enkel gebroken trens moet pakken Cissy.
suleilitha schreef:Arnjojo, met alle respect maar Detour heeft een staat van dienst in de paardenwereld waar menigeen nog een puntje aan kan zuigen!
[/quote]Citaat:TS heeft een serieus probleem en ik zou beginnen met grondwerk (met hulp van ervaren persoon) om de verhoudingen weer even duidelijk te krijgen en na gedegen voorbereiding dan pas gaan wandelen langs de weg.
suleilitha schreef:En dan is het ook nog zo, beter één keer scherp inwerken met resultaat dan twintig keer foei stoute poes zeggen zonder resultaat. Paarden onderling zijn ook geen mietjes vergeet dat niet.
suus_ schreef:bitje vind ik wel kunnen. als je daar maar niet constant aan hoeft te trekken om haar rustig te houden.