Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De eigenaresse zelf vind zo nu en dan een wedstrijd ook leuk (onofficieel) maar ik ben zelf veel wedstrijdgerichter/ambitieuzer aangelegd. Ik ben dan ook ontzéttend blij dat ik de kans krijg een pony uit te brengen op wedstrijden en vind het fantastisch dat er meer eigenaren van paarden zijn die de bijrijdsters van hun eigen paarden ook de kans geven om wedstrijden te kunnen rijden. Echt, super! Ashley__ schreef:Ik vind dat je die kans best aan een bijrijder/bijrijdster kan geven, mits er goede afspraken gemaakt worden
Marieke_K schreef:Hier nog een bijrijdster die een paard op wedstrijden uitbrengt, puur omdat ik het zelf super leuk vind om te doen. Ik vind het nog steeds super dat ik deze kans heb gekregen en geniet er met volle teugen van.
Doen dus zou ik zeggen
Jibbel schreef:Ik heb ook een bijrijdpaard, of nou ja, eigenlijk een rijpaard, want ik ben de enige die erop rijdt en ik mag ook (bijna) alles van de eigenaar ermee doen!
Zelf vind ik het erg leuk om heel af en toe eens een wedstrijdje te rijden en super dat dit ook kan. Het is fijn dat de eigenaren zien dat het kan en je de kans geven!
alleen mijn rijpaardje is een beetje druk en heeft zoiets van waarom moet dit.. Helaas want in de bak loopt ze super. Misschien ooit een keer doorzetten en oefenen 

spinet schreef:Ashley__ schreef:Ik vind dat je die kans best aan een bijrijder/bijrijdster kan geven, mits er goede afspraken gemaakt worden
Ja vind ik ook. Ik ga ook echt wel mee en ik weet dat ze neits doet waar ik niet achter sta. En ze weet ook dat het dan snel afgelopen is. Helaas worden het niet zo mega veel wedstrijden want die zijn er neit zo heel veel voor ijslanders. En daarnaast hebben we geen eigen vervoer. Dus altijd afhankelijk van wat we kunnen regelen. Heb haar ook gezegd als ze zelf vervoer kan regelen is het ook goed, maar ik ga hoe dan ook mee lol