Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Je ziet ze niet onder een jasje
, deze heb ik aangeschaft om te springen. Er was toe opheffingsverkoop bij een ruiterzaak hier in de buurt dus had hem voor de helft van de prijs
_Anke_ schreef:Ik heb ook zo'n shirt, zitten mooiJe ziet ze niet onder een jasje
LaFunkyJazz schreef:Weltevreden schreef:Fijn shirt, prima te dragen als je niet al te veel "vetrollen" hebt. Anders is het een afrader, je zien op wedstrijdterein te veel van die dikke dozen rijden die zich in een "S" gepropt hebben in de hoop die rollen op hun plek te houden.
Helaas voor jullie dames, get real!
Maargoed, ze zijn prima te dragen als casual kledingstuk ook. Kingsland heeft zowiezo wel fijne kleding is me opgevallen.
Heb je 'm al gehaald?!
Sorry? dikke dozen? kun je aub even normaal typen. Ik ben dan misschien ook wat steviger, maar dikke doos vind ik erg neerbuigend!
Weltevreden schreef:Beste Joyce,
Indien je je aangesproken en/of aangevallen voelt bij deze mn excuses en tevens een link die je de weg naar een "betere ik" helpt vinden: http://www.spreekuurpsycholoog.nl.
En na het zien van de foto op je profiel kan ik niet opmaken hoe stevig je bent...een beetje zelfvertrouwen is dus meer op z'n plaats. Volg je de fittest in BIT?
Grtz de neerbuigende man.
Weltevreden schreef:Fijn shirt, prima te dragen als je niet al te veel "vetrollen" hebt. Anders is het een afrader, je zien op wedstrijdterein te veel van die dikke dozen rijden die zich in een "S" gepropt hebben in de hoop die rollen op hun plek te houden.
Helaas voor jullie dames, get real!
Maargoed, ze zijn prima te dragen als casual kledingstuk ook. Kingsland heeft zowiezo wel fijne kleding is me opgevallen.
Heb je 'm al gehaald?!

VonDutch schreef:Dan denk ik van yes ik ben vandaag vroeg vrij ga ik het kingsland shirt halen,
zijn al die ruitershoppen dicht!!!
* Ik dacht dat de shirts met korte mouwen dat er op de achterkant ook kingsland stond met letters, of is dat alleen op die van met de langere mouwen??
.
)

Ilse schreef: