Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Stef_Winston schreef:Ik loop soms ook wat te hijsen ja, had ik met mijn vorige broek ook. opzich wel jammer, maarja. Dat kan je opzich wel verwachten voor die prijs.
lotjj92 schreef:Stef_Winston schreef:Ik loop soms ook wat te hijsen ja, had ik met mijn vorige broek ook. opzich wel jammer, maarja. Dat kan je opzich wel verwachten voor die prijs.
heb ik altijd bij goedkope broeken. HH is ook zo vreselijk. en nog zo'n merk. mondoni vond ik igg ook niet fijn.
. Deze zit ook wel lekkerder
. Wil volgende keer wel weer een Mondoni. Ik vind het toch wel fijne broeken!(op het hijsen na dan
) Mistie schreef:Over het algemeen zijn de bokkers er wel tevreden over, dus ik overweeg het ook om hem te kopen. Hoe duur zijn deze broeken eigenlijk, of heb ik daar overheen gelezen?
_Renatee schreef:Wel de zelfde? Hmm had ik dan toch maar diezelfde als jou besteld.. Krijg mijn beige morgen binnen.

BrittKitt schreef:_Renatee schreef:Wel de zelfde? Hmm had ik dan toch maar diezelfde als jou besteld.. Krijg mijn beige morgen binnen.
Maak je een foto als je hem binnen hebt?
Heb je de beige/grijze of de beige/lila besteld?
Hij zit ook als gegoten trouwens, en mooi lang!
Citaat:
BrittKitt schreef:Ja maar ze zijn van de site afgehaald... Nu kan ik ze niet meer bestellen
Jotee schreef:BrittKitt schreef:Ja maar ze zijn van de site afgehaald... Nu kan ik ze niet meer bestellen
Moet je even in het boek zoeken, daar het nummer opzoeken en die op de site intikken. Dan krijg je er 'm vast wel voor. Ze kunnen niet al hun producten op internet zetten.
lexxxi schreef:ik heb er gister ook een gekocht, wou eigenlijk een andere kleur maar die was er niet meerin mijn maat,moet even opzoeken welke kleur