Barco schreef:Nou, als je een paard koopt die gekeurd wordt door Utrecht, Bodegraven of Haaksbergen (ik noem een paar klinieken), mag je toch verwachten dat ze kennis van zaken hebben. Dus als jij daar als verkopende partij een probleem mee hebt zou ik er twee keer over na denken en denken dat je misschien wat te verbergen hebt. Dit hoeft natuurlijk niet, maar een onbekende hoef je niet op zijn blauwe ogen te vertrouwen.
Nee, evenmin als dat je de verkoper niet op z'n blauwe ogen gelooft, geloof ik een koper ook niet op z'n blauwe ogen. Het komt iets te vaak voor dat ook kopers hun afspraken niet nakomen en bijvoorbeeld wel toezeggen iets te kopen, maar vervolgens nooit op komen dagen; om maar wat te noemen.
Opdrachtgever betaald en wil je dat niet, dan verkoop ik niet aan je, next.............

. Heb er na 2 jaar nog steeds geen spijt van.
Over het algemeen ga ik er vanuit dat je op z'n minst onvolledige informatie krijgt van verkopers, op zijn slechts wordt er glashard gelogen. Stel je vragen, beoordeel de antwoorden naar aanleiding van de reacties van het paard.