Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
tones schreef:Als ik een poging doe mijn zoon les te geven, botst dat nogal en pony gaat z`n eigen weg.
Nu is onze pony te sloom om vervelend te doen, maar echt lekker gaat het niet.
Nu lest m`n zoontje af en toe bij mijn trainer, dat gaat stukken beter.
Misschien werkt het bij hen ook wel zo, en neemt de pony ondertussen de boel lekker in de maling.
het is ten slotte mijn pony niet meer
) Paulusjuh schreef:Ik zou proberen om ze mogelijke oorzaken te laten inzien. Zoals hierboven genoemd zijn ook. En misschien een aantal oplossingen aandragen.
Ga je er zelf ook op? Ik zou eerst het meisje erop laten om te kijken wat er gebeurd, als dat mogelijk is.
En idd niet opdringen, ze moeten je als een hulp zien, niet als iemand 'die het beter weet;)).
(Ja ik ben nog online, ga zo weg)
alles gaat super, behalve dus onder het zadel... Je weet vast wel hoe dat gaat, wil je iets aan een ander laten zien, doet je pony het niet! Dat was nu ook het geval (gelukkig) de pony was erg braaf
Ik wilde m'n vriend laten zien dat ik kon galopperen zonder zadel, ging normaal heel goed. Deze keer dus niet :S
Eva1993 schreef:gelukkig is dit opgelost!
ik hoop dat het nu beter gaat met de pony en het meisje.
misschien is het meisje wel nogal gespannen voor de kritiek van haar moeder, en bang dat ze iets fout doet, dat ze daarom zo gespannen er op zit. Maar goed, gelukkig is het nu weer beter, toch?!
qt_shetties schreef:Eva1993 schreef:gelukkig is dit opgelost!
ik hoop dat het nu beter gaat met de pony en het meisje.
misschien is het meisje wel nogal gespannen voor de kritiek van haar moeder, en bang dat ze iets fout doet, dat ze daarom zo gespannen er op zit. Maar goed, gelukkig is het nu weer beter, toch?!
@ Eva1993: Tja ik denk juist niet dat het is opgelost, want dat de pony het nu niet doet, betekend natuurlijk niet dat ze het volgende week ook niet doet.
Ik wacht gewoon rustig af en hoop dat ze me niet meer bellen (naja niet om die rede dan,)