BCS schreef:Ik vind het altijd leuk, om te zien dat als ze zo'n papiertje gehaald hebben, ze gelijk ALLES denken te weten... terwijl ze het zelf nog niet eens correct kunnen uitvoeren. Voor hetzelfde geldt zit diegene al 10 jaar in het L, haalt het laatste puntje, en meld zich gelijk aan...
Mooi verhaal, dat jury worden..
Dat is ook helemaal niet belangrijk, of de jury zelf alles altijd perfect doet. Het gaat erom of hij/zij objectief kan beoordelen wat er in de ring gebeurt.
Verder vind ik het niet meer dan normaal dat je zelf een bepaald niveau gereden moet hebben, voor je mag gaan beoordelen. Is logisch toch. Iedereen kan wel zeggen, 'thuis rij ik op Z1 niveau'. Je moet toch op een of andere 'geregistreerde' manier kunnen bewijzen dat je inderdaad kan rijden. Daarnaast vind ik, als ik zelf wedstrijden rij, het ook echt fijn als ik beoordeeld word door iemand die ook op niveau gereden heeft. Die heeft toch even wat meer inzicht.

Helaas!! Dan had ik meteen een terug-in-de-tijd machine uitgevonden, en een duplicator, en dan zou ik zelf bij beide jury's gaan zitten, en natuurlijk ook nog rijden. Komt op 3 stuks uit..moet lukken.