Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus het kan echt wel geen kwaad om je bril op te houden.
), maar ik zie ook echt geen steek zonder bril/lenzen.
) gebruiken, zodat je hem al niet kan verliezen onderweg. (Heb ik nooit gedaan, maar die tip heb ik wel gehad na 3 keer moeten terugkeren na galopje door bosweg om die bril te gaan zoeken
)
Christieen schreef:Ik heb al heel lang een bril en die heb ik al vanaf het moment dat ik begon met paardrijden, altijd op.
Nooit last van gehad, alleen even schoonmaken achteraf
dus dan is een andere bril op misch toch beter. 
ladypaard schreef:Christieen schreef:Ik heb al heel lang een bril en die heb ik al vanaf het moment dat ik begon met paardrijden, altijd op.
Nooit last van gehad, alleen even schoonmaken achteraf
waha bij mij zie je bij de randjes helemaal bruin van het stof, dit krijg ik ook helemaal niet meer wegdus dan is een andere bril op misch toch beter.

en in die winter besloeg mijn bril als je even stil ging staan. Echt irritant

Met een flinke boksessie ging ik eraf, vloog met mijn hoofd tegen de grond waardoor mijn cap tegen mijn bril sloeg en brillief me een gebroken neus en 2 blauwe ogen kwakte.
Tessebes schreef:Ik rij altijd gewoon met bril, anders zie ik namelijk niks. Ik heb nergens last van, hij blijft prima op m'n hoofd zitten en ook bij vallen is er nog nooit iets mee gebeurd.
MarchaL schreef:Tessebes schreef:Ik rij altijd gewoon met bril, anders zie ik namelijk niks. Ik heb nergens last van, hij blijft prima op m'n hoofd zitten en ook bij vallen is er nog nooit iets mee gebeurd.
Hier van hetzelfde! Ik heb nooit problemen met mijn bril, hij blijft altijd prima zitten.
Dus niet met paardrijden. Mijn bril had zelfs rechte pootjes. Feiko schreef:ik heb met rijden nooit een bril op, vind het namelijk behoorlijk iritant, want die van mij blijf dus echt nooit zitten...
al heb ik daardoor wel afgeleert om geld te gaan zoeken...
bvw schreef:Feiko schreef:ik heb met rijden nooit een bril op, vind het namelijk behoorlijk iritant, want die van mij blijf dus echt nooit zitten...
al heb ik daardoor wel afgeleert om geld te gaan zoeken...
ik heb maar een kleine afwijking (-0,5 en -0.75) maar toch kan ik niet zonder.
Ik was mijn bril een keer vergeten op concours, dus dan maar zonder.
Het eerste paard ging heel goed, toen waren mijn ogen nog niet moe.
Maar bij het tweede paard zat ik zo te teuren om de afstanden te zien dat ik op hindernis 4 al was uitgebeld... Ik zag het echt niet! Haha, nu dus nooit meer mijn bril vergeten
dan kan ik al moeilijk recht op de hindernis aanrijden, en de goede passen bepalen.