Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

russel schreef:Blijf op het paard letten, als ze veel lucht binnen krijgen, kunnen ze een flinke koliek oplopen.

Citaat:Uit onderzoek is inmiddels bekend dat luchtzuigers de lucht niet inslikken: er vormt zich een ophoping van lucht in de slokdarm en die wordt gewoon weer uitgeademd
Needje schreef:Ik denk dat bijna 100% van de luchtzuigers dat om medische redenen gaan doen. Allen treed er gewenning op.
. Ik baal er ontzettend van, maar ach... hij is toch niet voor de verkoop en hij blijft even leuk
. Maar feit is helaas wel dat hij de ene dag nog geen lucht zoog en de volgende dag wel. Ik heb het met mijn VA besproken en volgens hem is verveling / stress dus veroorzaker nummer 1 van luchtzuigen... 

Ninx schreef:Overal kun je idd vinden dat het voortkomt uit stress en/ of verveling. Men noemt het niet voor niets een 'stalondeugd'.
runningkawa schreef:aangetekende brief er heen deze week en daarop zeggen dat je vandaag hebt gebeld en daarin ook zeggen dat ze hem terug moet nemen, ook gezien jullie contact.
Dat als ze dit niet doet jullie gerechtelijke stappen gaan ondernemen.
bel je rechtsbijstand ook zo snel als het kan (morgen wellicht dicht?)
Urielle schreef:russel schreef:Blijf op het paard letten, als ze veel lucht binnen krijgen, kunnen ze een flinke koliek oplopen.
maagproblemen...Citaat:Uit onderzoek is inmiddels bekend dat luchtzuigers de lucht niet inslikken: er vormt zich een ophoping van lucht in de slokdarm en die wordt gewoon weer uitgeademd
) en die zei met een grote grijns dat ik geen kool meer moest eten, geen uien en geen koolzuurhoudende dranken drinken
Zou zoiets bij paarden ook kunnen?
russel schreef:Nee dat paard gaat hangen aan alles waar hij zijn tanden aan kan zetten. Wees maar blij dat jouw paardje het niet heeft.