Schoenmaker bedankt! Niet dus.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Re: Schoenmaker bedankt! Niet dus.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 20:18

Poe wat zonde van je laarzen. Zo zie je maar weer dat schoenmakers niet altijd te vertrouwen zijn.

Heb ook genoeg meegemaakt met de schoenmaker hier op het winkelcentrum, zeggen dat vanalles niet mogelijk was met mijn oude laarzen (moest een stukje tussen, hetzelfde als jou maar ik heb een v-tje elastiek ertussen laten zetten, ze zaten bovenaan te strak) en toen ben ik naar een andere gegaan, kon makkelijk!
Zo zie je maar weer hoeveel verschil er tussen schoenmakers kan zitten.

Wil je vader of iemand anders ook niet met je mee terug? Ik zou het hier toch niet bij laten zitten, jou laarzen zijn er wel mooi mee verkloot en jij hebt er enorme spijt van!

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:44

Ik laat mijn laarzen hier ook bij de schoenmaker doen. Hij doet het altijd erg netjes, kan hij iets niet, dan zegt hij dat ook, of als het geen goede oplossing is.

Ik zou er toch zo snel mogelijk mee terug gaan. Van tevoren voor jezelf duidelijk nagaan wat je hem wil zeggen.

Moet zeggen dat ik 8 euro ook wel goedkoop vind voor een reparatie.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 08:09

Heb het evendoorgelezen, en vind het NIET netjes van de Schoenmaker, hij hoord te weten hoe die dit nétjes hoort af te werken . Zonde van je dure laarzen, als ze 200,- hebben gekocht mét 40% korting!

Ben benieuwd wat je in de Klantenbrief hebt gezet Ja .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 08:13

Ik zou vandaag nog teruggaan en zeggen dat je dit niet pikt. En in het vervolg: nóóit betalen voor je tevreden bent. Snap dat je even niet uit je woorden kon komen maar dit is wel een dure prijs.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 08:15

Juul schreef:
Ik zou vandaag nog teruggaan en zeggen dat je dat niet pikt. En in het vervolg: nóóit betalen voor je tevreden bent. Snap dat je even niet uit je woorden kon komen maar dit is wel een dure prijs.

Heb je het over de Prijs van het stukje Leer erin zetten?
Dan nog! Ookal was het gratis, dan nóg is het erg, en dan nóg moet ze ermee terug gaan!
Vind dit absoluut niét netjes van de schoenmaker . Absoluut niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 08:17

? Ik heb het over het feit dat dr laarzen van € 200,- er nu niet meer mooi uitzien.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 08:20

Oke,
Nee dan heb ik dat stukje verkeerde opgevat, Mijn excuses Knipoog .

Maar ik kan er echt niet met me hoofd bij, dat de Schoenmaker zelf niet doorheeft/ziet dat het niet netjes is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 08:21

Laksheid hè. Komt zovaak voor...

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:03

Urielle schreef:
Ik vrees dat je moeder gelijk heeft. Ik heb een hele tijd geleden een paar leren rijlaarzen (bijna 700 Euro nieuwprijs) weggedaan voor een paar nieuwe zolen en hakken. Die kwamen dus onbruikbaar en onrepareerbaar terug. Maar daar kon je verder niks mee, ja, misschien een rechtszaak maar dat valt nog net even wat duurder uit dan een paar nieuwe laarzen...

Sjesus zeg! Das dan wel echt flink balen geweest! Hoe kan die man het verpest hebben met alleen zolen en hakken?!?

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:56

hoe is het afgelopen ts?

nog reactie gehad op je klantenbrief.

_YVN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 14:23

Pfoe wat een gedoe toch allemaal..
Ben ook erg benieuwd naar de foto's! Hopelijk krijg je een vergoeding ofzo..

Succes!