Petra83 schreef:Ik heb er ook 1 van de Hema, maar ben niet helemaal tevreden. Iemand ervaring met Shock Absorber?
Ik zweer bij shockabsorber, zeker voor de grotere maten. Ik hoor wel regelmatig dat ze puntige borsten geven waar niet iedereen zo blij mee is, maar zolang het mij de steun geeft die ik zoek intreseert het mij geen ene reet wat voor vorm ze geven. Je hebt heel veel verschillende modellen van shockabsorber dus je moet wel even zoeken welk model jij het fijnste vindt.
Innepin schreef:Ik heb ze van Triumph, omdat dat eigenlijk het enige merk is dat mijn maat (F75) heeft. En ze zitten nog perfect ook!
Shockabsorber heeft die ook, moet je wel naar impact level 4 zoeken. Ik heb er zelfs nog een in de kast liggen volgen mij hoewel ik ze tegenwoordig een paar maatjes kleiner moet hebben.
BananaMoon schreef:Uhu,
Moet je voor het paardrijden dan een sportbh?
Ik draag anders wel een gewone
Juist voor sporten als paardrijden moet je een sportbh dragen. Paardrijden is een van de sporten waarbij je borsten het meest bewegen.
Persoonlijk vind ik de shockabsorber niet duur, maar ik ben gewend bh's van minstens 50 euro per stuk te moeten kopen. De dames met een wat kleinere maat die gemakkelijk kunnen slagen voor 15 euro per suk zullen de shockabsorber wel duur vinden.