Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
doerakje schreef:waar staat het paard nu ondertussen??
je moet nu denk ik echt overgaan op het dwingen in de stal te gaan want het klinkt als of ze je een beetje in de zeik neemt!

doerakje schreef:nou wat is dan het probleem?? t paard staat op stal, alleen niet helemaal zo als het hoort..
Amanda__ schreef:zoals al gezegd, dat gaat echt niet lukken.
ik kan niet even mijn paard daar in de gang kan zetten. Want als ik mijn paard in de gang voor haar stal vast zet, dan zet ik tevens de doorgang naar de opslag waar voer etc ligt, en de doorgang naar het woonhuis vast.
Aangezien woonhuis vastligt aan de stallen..
moeilijk uit te leggen als je niet gezien hebt
doerakje schreef:joviban wat een onzin.. als het paard altijd braaf ze box in gaat en dan ineens niet meer dan neemt ie je gewoon in de zeik.. loopt over je heen hoe je het noemen wil..
moniekk schreef:Amanda__ schreef:zoals al gezegd, dat gaat echt niet lukken.
ik kan niet even mijn paard daar in de gang kan zetten. Want als ik mijn paard in de gang voor haar stal vast zet, dan zet ik tevens de doorgang naar de opslag waar voer etc ligt, en de doorgang naar het woonhuis vast.
Aangezien woonhuis vastligt aan de stallen..
moeilijk uit te leggen als je niet gezien hebt
sorry ik ben ook al zo'n lamme lezer![]()
maar nog iets kan het niet dat je bv kunt ruilen van stal met iemand die in een hoek zit waar niemand last van heeft?
neverstop schreef:geloof zoals Amanda__ 't in dr begin post geschreven heeft, heeft haar paard alleen problemen met de stal INGAAN sinds een weekje ongeveer.. en het uitgaan zou ze gewoon normaal doen...
neverstop schreef:als je inderdaad zoals je zegt al vaker iets in 't topic gezegt heb, wist je dat toch ook wel..
mja als jij je meteen daarover zo aangevallen voelt nou goed dan..