) En dat wil ik nu verkomen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) En dat wil ik nu verkomen
parouscha schreef:Lenneke_ schreef:Achterhalen waar dat vandaan komt. Paarden verbranden normaal niet.
Die van mij verbrande ook altijd, tot hij leverbot bleek te hebben.
Meestal is er iets niet helemaal goed met de lever of de nieren, er komt dan een stofje in de huid waardoor de huid sneller verbrand.
Helemaal als je paard nu al verbrand zou ik toch maar eens een bloedonderzoek laten doen.
Nou geloof niet dat paarden normaal niet verbranden, mijn eigen merrie met een zwarte neus verbrand idd niet.
Maar onze pony heeft een rozige neus en als ze in het land staat en er is veel zon, dan verbrande ze altijd gigantisch zo erg dat het gewoon open ging en dat er velletjes bij hingen.
Ik smeer altijd met zonnebrandolie, maar toch helpt het niet altijd, ga nu van die kapjes kopen

Wendel schreef:parouscha schreef:
Nou geloof niet dat paarden normaal niet verbranden, mijn eigen merrie met een zwarte neus verbrand idd niet.
Maar onze pony heeft een rozige neus en als ze in het land staat en er is veel zon, dan verbrande ze altijd gigantisch zo erg dat het gewoon open ging en dat er velletjes bij hingen.
Ik smeer altijd met zonnebrandolie, maar toch helpt het niet altijd, ga nu van die kapjes kopen
Gebruikte je echt zonnebrandolie?
Ik neem aan dat als je je zelf met olie in smeert dat je weet dat je dan sneller bruin/ verbrand word.
Dan vindt ik het logisch dat het bij je pony niet gewerkt heeft.
Niet aanvallend bedoeld maar nooit met olie insmeren

. Geen geklooi meer met zonnebrandcreme en mn pony verbrandt zijn neus niet meer. Ideaal dus!