Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Valyra schreef:ik heb al een paar keer viertal gereden, voorop. het is echt heel leuk en je leert er veel van!
zorg gewoon als je voorop rijd dat je in de hoeken achterom kijkt om te kijken of iedereen nog het juiste tempo heeft en dus niet iemand achter ligt! en ook als je met enen links moet goed na elkaar kijken en/of afspreken wanneer jullie afslaan en overgang stap maken! en verder komen die afstanden wel, hoe vaker je oefent hoe beter het wordt!
heel veel succes & have fun!!
polly2 schreef:Achteraan rijden is het vermoeiendste. Daar moet je het meeste heen en weer schakelen en meebewegen, vind ik.

mhollander schreef:ik heb voorop gereden. moest het hele proefje uit het hoofd leren. Voor de lol hebben we een keer geruild. Wij achteraan en diegene die achter reden moesten voorop. Ze konden het proefje niet haha bleek dat ze gewoon achter ons bleven rijden.
Martine__ schreef:De paarden weten na een paar keer Maaaaarss, ook wel dat ze moeten afwenden

Eerst zouden we dit jaar ook gaan, maar omdat we nog niet getraind hebben enzovoort, gaan we waarschijnlijk niet. Wij reden met ons viertal in het M R_achelll_x schreef:Ik rijd ook in een viertal CDE M-4tal
Wij zijn nu al zeker kringkampioen
de afgelopen wedstrijd hadden we 175 en 176 punten bij elkaar gereden:D
Ik had ook nog een vraagje, Waneer heb je een winspunt bij de viertallen?
Monnie_ schreef:By hoeveel winstpunten mag je eigenlijk over?