Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Als ik de paarden uit land moet halen moet ik dwars door de blubber en lopen ze zelf ook heerlijk te stampen... Dus dan zit mijn broek ook lekker onder... 
Ik draag ze hooguit 2x. Gewone broeken idem dito.
(die niet voor de paarden is bedoeld
)
SpikkelFire schreef:Ik kom ongeveer 3 keer per week bij de paarden en ik was hem 1 keer in de week

verootjoo schreef:Je loopt toch ook niet een hele week in dezelfde spijkerbroek(die niet voor de paarden is bedoeld
)
verootjoo schreef:Je loopt toch ook niet een hele week in dezelfde spijkerbroek(die niet voor de paarden is bedoeld
)

verootjoo schreef:Ik vind het echt smerig om broeken zo vaak aan te hebbenIk draag ze hooguit 2x. Gewone broeken idem dito.
Je loopt toch ook niet een hele week in dezelfde spijkerbroek(die niet voor de paarden is bedoeld
)

Joonsel schreef:verootjoo schreef:Je loopt toch ook niet een hele week in dezelfde spijkerbroek(die niet voor de paarden is bedoeld
)
Ik heb mijn andere kleren langer aan dan mijn paardrijbroek.
Paardrijbroek is voor 2 uurtjes per dag, spijkerbroek oid toch wel voor 2x 12 uur.
Als je niet veel 'smerige' klusjes doet, wordt ie imo niet zo vies.
RedPassion schreef:verootjoo schreef:Je loopt toch ook niet een hele week in dezelfde spijkerbroek(die niet voor de paarden is bedoeld
)
De hele week niet, maar gerust 4 dagen hoor. Wat wordt er nou echt vies aan?
), de binnenkant (huidschilfers enzo, zweet, ook al voel je niet dat je zweet, je zweet áltijd) en het is gewoon een vies gevoel. Ik heb mijn kleren iig 1 dag aan, hooguit 2 dagen als de rest nog niet is gewassen.