Ik vind het altijd wel handig als ik het ''goed'' gezien heb, niet alleen via foto's.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
So0p_ schreef:Bij http://www.paardenruitergoed.nl
Gewoon omdat het mijn buren zijn en ze heeel goedkoop zijn, en allemaal merkartiekelen enzo hebben
Tizzy1 schreef:Nou, ik heb op 30 maart een bestelling gedaan bij Pourcheval en bij Paard en Ruitergoed, bij Paard en Ruitergoed had ik alles binnen 2 dagen in huis, prima service en afhandeling! (track&trace nr toegevoegd bij de mail etc)![]()
Maar nu, is het 9 april en heb ik nog steeds NIETS van Pourcheval binnen!!!![]()
Wel regelmatig een paar mailtjes dat bv. de bandages er niet waren of het een andere kleur mocht zijn etc. Erg vriendelijke en snelle reacties (zelfs 's avonds om 23 uur nog). Afgelopen vrijdag 4 april een order update dat het verzonden was.
Nou, ik wacht nog steeds hoor!
Heb inmiddels al 2x gemaild waar het blijft en of ze een track&trace nummer hebben voor me...
Niks, nada noppes aan antwoord!!! Nu ben ik flink pissig eigenlijk!!!![]()
Ga zo meteen weer een "iets minder vriendelijke" mail sturen.
Herkent iemand dit momenteel bij Pourcheval???
Bestel veel en vaak bij Ooteman, Divoza, Equiplaza en Budgetruitersport en allemaal top!
Piaffe mindere ervaringen mee, zou ik niet meer snel iets bestellen...
figora schreef:Ik zocht op PourChevalvond dit.. Heb je ook beide keren terug gemaild eigenlijk met track en trace. Eerste keer gaf hij de code niet, tweede maal TNT gebeld met code en die zeiden dat het onderweg was... Mag ook wel vanaf vrijdag maar goed... het moet dus echt onderweg zijn. Heb je het al?
Tizzy1 schreef:figora schreef:Ik zocht op PourChevalvond dit.. Heb je ook beide keren terug gemaild eigenlijk met track en trace. Eerste keer gaf hij de code niet, tweede maal TNT gebeld met code en die zeiden dat het onderweg was... Mag ook wel vanaf vrijdag maar goed... het moet dus echt onderweg zijn. Heb je het al?
Hi Cynthia,
Wel raar, heb dus echt geen mail van je binnengekregen met een Track & Trace nummer, nu nog steeds niet.
Heb je net weer gemaild voordat ik dit las... niet boos worden hoor!
Zou je nog een keer willen proberen mij het Track en Trace nummer door te mailen (of anders via pb?)
Ben toch wel erg benieuwd waar het is blijven steken bij TNT...
Geloof je wel als je zegt dat je het gelijk hebt verstuurd afgelopen vrijdag, verbaasde me al dat het er nog niet was.
Kortom, de schuld ligt niet bij jullie maar bij TNT...
Zit nu op mn werk, laat je als ik thuis ben weten of ik t pakket binnen heb gekregen...
Citaat:Hey,
Je hebt weer een e-mail, volgens TNT zou het afgeleverd moeten zijn. Als je nu weer geen email hebt ontvangen, pb je dan even via bokt?
Groetjes Cynthia
Tizzy1 schreef:Nou, ik heb op 30 maart een bestelling gedaan bij Pourcheval en bij Paard en Ruitergoed, bij Paard en Ruitergoed had ik alles binnen 2 dagen in huis, prima service en afhandeling! (track&trace nr toegevoegd bij de mail etc)![]()
Maar nu, is het 9 april en heb ik nog steeds NIETS van Pourcheval binnen!!!![]()
Wel regelmatig een paar mailtjes dat bv. de bandages er niet waren of het een andere kleur mocht zijn etc. Erg vriendelijke en snelle reacties (zelfs 's avonds om 23 uur nog). Afgelopen vrijdag 4 april een order update dat het verzonden was.
Nou, ik wacht nog steeds hoor!
Heb inmiddels al 2x gemaild waar het blijft en of ze een track&trace nummer hebben voor me...
Niks, nada noppes aan antwoord!!! Nu ben ik flink pissig eigenlijk!!!![]()
Ga zo meteen weer een "iets minder vriendelijke" mail sturen.
Herkent iemand dit momenteel bij Pourcheval???