Koop jij wel eens iets in een ruitersportwinkel op internet?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Juul_Dwienus

Re: Koop jij wel eens iets in een ruitersportwinkel op internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 15:56

Ik heb nog nooit wat via internet gekocht. Komt waarschijnlijk nog wel. Tong uitsteken
Ik vind het altijd wel handig als ik het ''goed'' gezien heb, niet alleen via foto's. Knipoog

Femme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 15:59

Ja hoor, Daar is helemaal niets mis mee. Zelf ben ik een liefhebber van Divoza mara er zijn zoveel goede online ruitsersportzaken.

LauraRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 20:07

So0p_ schreef:
Bij http://www.paardenruitergoed.nl
Gewoon omdat het mijn buren zijn en ze heeel goedkoop zijn, en allemaal merkartiekelen enzo hebben Haha!

Daar ga ik zeker een keer wat bestellen,
En ja ik koop heel vaak dingen online

Tizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:25

Nou, ik heb op 30 maart een bestelling gedaan bij Pourcheval en bij Paard en Ruitergoed, bij Paard en Ruitergoed had ik alles binnen 2 dagen in huis, prima service en afhandeling! (track&trace nr toegevoegd bij de mail etc) OK dan!

Maar nu, is het 9 april en heb ik nog steeds NIETS van Pourcheval binnen!!! Boos!
Wel regelmatig een paar mailtjes dat bv. de bandages er niet waren of het een andere kleur mocht zijn etc. Erg vriendelijke en snelle reacties (zelfs 's avonds om 23 uur nog). Afgelopen vrijdag 4 april een order update dat het verzonden was.
Nou, ik wacht nog steeds hoor!
Heb inmiddels al 2x gemaild waar het blijft en of ze een track&trace nummer hebben voor me...
Niks, nada noppes aan antwoord!!! Nu ben ik flink pissig eigenlijk!!! Hamer
Ga zo meteen weer een "iets minder vriendelijke" mail sturen.

Herkent iemand dit momenteel bij Pourcheval???

Bestel veel en vaak bij Ooteman, Divoza, Equiplaza en Budgetruitersport en allemaal top!
Piaffe mindere ervaringen mee, zou ik niet meer snel iets bestellen...

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:01

Ik vind het leuk om even lekker in een winkel te snuffelen.
maar gewoon aanklikken en het een paar dagen daarna op je deurmat vinden is natuurlijk ideaal.
Dekjes ofzo zou ik nooit via internet bestellen, ,maar de standaart verzorgingsspullen bestel ik altijd via internet.
Ook heel veel aanbiedingen koop ik via internet.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:15

Tizzy1 schreef:
Nou, ik heb op 30 maart een bestelling gedaan bij Pourcheval en bij Paard en Ruitergoed, bij Paard en Ruitergoed had ik alles binnen 2 dagen in huis, prima service en afhandeling! (track&trace nr toegevoegd bij de mail etc) OK dan!

Maar nu, is het 9 april en heb ik nog steeds NIETS van Pourcheval binnen!!! Boos!
Wel regelmatig een paar mailtjes dat bv. de bandages er niet waren of het een andere kleur mocht zijn etc. Erg vriendelijke en snelle reacties (zelfs 's avonds om 23 uur nog). Afgelopen vrijdag 4 april een order update dat het verzonden was.
Heb inmiddels al 2x gemaild waar het blijft en of ze een track&trace nummer hebben voor me...

Bestel veel en vaak bij Ooteman, Divoza, Equiplaza en Budgetruitersport en allemaal top!
Piaffe mindere ervaringen mee, zou ik niet meer snel iets bestellen...

Ik zocht op PourCheval Lachen vond dit.. Heb je ook beide keren terug gemaild eigenlijk met track en trace. Eerste keer gaf hij de code niet, tweede maal TNT gebeld met code en die zeiden dat het onderweg was... Mag ook wel vanaf vrijdag maar goed... het moet dus echt onderweg zijn. Heb je het al?

Tizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 14:43

figora schreef:
Ik zocht op PourCheval Lachen vond dit.. Heb je ook beide keren terug gemaild eigenlijk met track en trace. Eerste keer gaf hij de code niet, tweede maal TNT gebeld met code en die zeiden dat het onderweg was... Mag ook wel vanaf vrijdag maar goed... het moet dus echt onderweg zijn. Heb je het al?

Hi Cynthia,

Wel raar, heb dus echt geen mail van je binnengekregen met een Track & Trace nummer, nu nog steeds niet.
Heb je net weer gemaild voordat ik dit las... niet boos worden hoor!
Zou je nog een keer willen proberen mij het Track en Trace nummer door te mailen (of anders via pb?)
Ben toch wel erg benieuwd waar het is blijven steken bij TNT...
Geloof je wel als je zegt dat je het gelijk hebt verstuurd afgelopen vrijdag, verbaasde me al dat het er nog niet was.
Kortom, de schuld ligt niet bij jullie maar bij TNT...
Zit nu op mn werk, laat je als ik thuis ben weten of ik t pakket binnen heb gekregen...

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 15:35

Tizzy1 schreef:
figora schreef:

Hi Cynthia,

Wel raar, heb dus echt geen mail van je binnengekregen met een Track & Trace nummer, nu nog steeds niet.
Heb je net weer gemaild voordat ik dit las... niet boos worden hoor!
Zou je nog een keer willen proberen mij het Track en Trace nummer door te mailen (of anders via pb?)
Ben toch wel erg benieuwd waar het is blijven steken bij TNT...
Geloof je wel als je zegt dat je het gelijk hebt verstuurd afgelopen vrijdag, verbaasde me al dat het er nog niet was.
Kortom, de schuld ligt niet bij jullie maar bij TNT...
Zit nu op mn werk, laat je als ik thuis ben weten of ik t pakket binnen heb gekregen...

Hey,

Je hebt weer een e-mail, volgens TNT zou het afgeleverd moeten zijn. Als je nu weer geen email hebt ontvangen, pb je dan even via bokt?

Groetjes Cynthia

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 16:35

Ja ik doe wel eens via internet omdat je daar vaal wel spullen voor kleintjes kan vinden en in de winkel niet. Knipoog

Tizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 21:39

Citaat:
Hey,

Je hebt weer een e-mail, volgens TNT zou het afgeleverd moeten zijn. Als je nu weer geen email hebt ontvangen, pb je dan even via bokt?

Groetjes Cynthia

Hi Cynthia,

Go jij! Go jij! Het pakket is binnen!!! OK dan!
Weet niet bij welke buren het is bezorgd uiteindelijk, mn vriend heeft het aangepakt terwijl ik bij mn paard was nl... Zal m straks wel ff vragen.
Super bedankt! Ben ERG blij met de spullen en ben ERG tevreden over je hoor! *LOL*
Vooral de extra borstel, ideaal voor mn bijna in aantocht zijnde veulentje! Clown

Groetjes!

Tizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 21:42

Tizzy1 schreef:

@iedereen; bovenstaande over Pourcheval svp NEGEREN!!! Uiteindelijk lag t aan TNT en niet aan Cynthia / Pourcheval. Zij kan hier niets aan doen. Ben uiteindelijk SUPER tevreden!!!
Dus Pourcheval komt bij mn favoriete online ruitershops vanaf nu! (was mn eerste bestelling bij ze) OK dan!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 09:28

Ik koop geen kleren via internet. Die moet ik toch echt wel eerst gepast hebben.
Enige wat ik via internet koop is crossdingen (beenbeschermers enz). Omdat ik degene waar ik het van koop goed ken.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:44

Ik koop soms wel wat via internet. Dekjes en halsters of andere spullen. Kleding wil ik vaak alleen wel eerst even passen.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:47

Ik koop regelmatig bij internetshops.
Heb al regelantig wat bij Pourcheval besteld, nooit problemen mee gehad Ja

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:57

Soms, een rijbroek ofzo, maar ik ben er niet zo'n fan van, omdat de maten soms heel anders vallen.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 13:22

Rijbroeken is idd wel lastig!
Maar al het andere als dekjes, beenbescherming etc bestel ik eigenlijk allemaal via internet Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 13:25

Ik bestel eigenlijk ook alles behalve kleding.En ik denk dat dat ik niet zo snel leren rijlaarzen via internet zal bestellen.Maar al het andere..dat bestel ik met een gerust hart Haha!

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:03

Bij Divoza Ja

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:06

Eerst wel heel veel gedaan. Omdat het makkelijker en goedkoper was. Maar vind het toch leuker om gewoon een winkel in te gaan en uren rond te kijken Haha!

Maryna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:55

Ik koop ook regelmatig via online shoppen (ruitershoponline) maar dan eigenlijk meer kadootjes, dat vind ik leuk. Kleren koop ik gewoon hier in de winkel, want ik ben altijd bang dat als het niet past en dan heb je weer die heisa van het terugsturen.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 19:03

Het meeste koop ik via ruitersportwinkels op internet. Ik doe het dus regelmatig. Vaak ook bij verschillende, en over alle ruitersportwinkels ben ik erg tevreden!
Ik koop ook wel eens in een ruitersport winkel in de buurt, maar daar is het vaak duurder dan op internet!

renspoown

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:56

ja maar alleen dekjes ofzo, geen kleding

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:04

Ik koop eigenlijk bijna alles via internet. Dit doe ik zowel via de winkels als marktplaats bijv.
Eigenlijk alles wat ik koop zit wel goed. Zelfs de schoenen die ik laatst heb gekocht.
Het grote voordeel is dat het vaak erg veel scheelt in geld.
Je kan altijd je vragen mailen naar de internetwinkel, en uit ervaring weet ik dat ze je altijd zo goed mogelijk proberen te helpen.
Je kan natuurlijk ook altijd in de gwone winkel passen en dan op zoek gaan op internet Lachen

Nuts_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:21

Jah vooral op vitalhorse.nl heb ik mijn rijbroek en en laaarzen gekocht

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:47

Ik koop opzich best wel veel via internet, Vooral Divoza, omdat het hier zo ver vandaan is.