Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Morgen zullen we het weten!
ik heb zelf ook altijd een kunstlederen zitvlak,omdat ik een nogal glad zadel heb.Ik heb ook verschillende broeken,harry's horse,eurostars etc, maar mijn anky ben ik het meeste weg van! een nadeel van eurostars (vind ik) is dat ze na een stuk of 10 keer wassen niet meer zo stroef zijn en glad worden,dat heeft mijn anky totaal niet en die is bovendien net wat elastischer dan mijn eurostars,maar ik vind dat eurostar weer LEUKERE broeken heeft,geruit enzo,dat heeft anky niet. 
maar het gaat me meer op de superkwaliteit.ze zijn 210 euro,lijkt heeel veel geld,maar als je zoals ik 2 rijbroeken van eurostar hebt van 120 euro die je haast nooit meer draagt omdat het kunstleder glad wordt heb ik liever 1 dure anky

nikilover schreef:jaa ik vind de broeken van Anky mooimaar het gaat me meer op de superkwaliteit.ze zijn 210 euro,lijkt heeel veel geld,maar als je zoals ik 2 rijbroeken van eurostar hebt van 120 euro die je haast nooit meer draagt omdat het kunstleder glad wordt heb ik liever 1 dure anky
![]()

sandr0 schreef:Ik rij inderdaad al jaren met rijbroeken met kunstlederen zitvalk. En ja ik wil niet meer zonder

niks speciaals
) Ik keek het trouwens eventjes na en blijkbaar moet alles (wat ik heb dan) van paardrijden in 30 graden was zonder wasverzachter
voortaan maar een apart ruiterswasje dan
Alleen met vind ik meer comfort. En mijn keuze is voornamelijk de duurdere merken en dan maar 20euro meer voor een kunstelederen zitvlak 
. Ik vind het zonde om zoveel geld uit te geven aan een rijbroek die je maar af en toe draagt en die snel slijt omdat hij veel gewassen wordt.