. Ben ook nog nooit echt hard op mijn hoofd gevallen... En ik vindt de tip van Blinnii ook wel een goede... Als je hem kan laten opsturen en testen zou dat wel een super oplossing zijn
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. 
smokey17 schreef:Nee, weggooien die cap. Er kan een scheur in zitten en dat maakt de cap kwetsbaar.
de buurvrouw van mijn moeder is 3 week geleden achterover van een manege paard gevallen, en de binnenkant van de cap lag eruit en vrijwel zeker zat er een scheur in de cap. De manegeeigenaren vonden het echter niet nodig de cap weg te gooien. Och de binnenkant lijmen we wel weer, en als er een scheur in zit.... niemand die het ziet...
Zo onverantwoord. Ik heb er flink op aangedrongen dat ze nu een eigen cap gaat kopen, en dat gaat ze gelukkig ook doen.
De goedkoopste goedgekeurde cap bij divoza is 24,99. is toch een schijntje voor een beetje extra veiligheid??
op mijn gezicht gevallen maar ik gebruik de zelfde cap nog steeds hoe kun je herkennen dat ie kapot is? en waarom vliegt mijn cap tijdens het vallen of als ik de grond raak er nooit af en die van andere meisjes in mijn les meestal wel
?? Groetjes linda smokey17 schreef:Nee, weggooien die cap. Er kan een scheur in zitten en dat maakt de cap kwetsbaar.
de buurvrouw van mijn moeder is 3 week geleden achterover van een manege paard gevallen, en de binnenkant van de cap lag eruit en vrijwel zeker zat er een scheur in de cap. De manegeeigenaren vonden het echter niet nodig de cap weg te gooien. Och de binnenkant lijmen we wel weer, en als er een scheur in zit.... niemand die het ziet...
Zo onverantwoord. Ik heb er flink op aangedrongen dat ze nu een eigen cap gaat kopen, en dat gaat ze gelukkig ook doen.
De goedkoopste goedgekeurde cap bij divoza is 24,99. is toch een schijntje voor een beetje extra veiligheid??
smokey17 schreef:Nee, weggooien die cap. Er kan een scheur in zitten en dat maakt de cap kwetsbaar.
cami_cami1 schreef:ik zou hm wel weg willen gooien maar van ma moest ik het aan paardrijinstructeur vragen en zij zei dat hij nog goed was dus ik MOET hem nog dragen
cami_cami1 schreef:ik zou hm wel weg willen gooien maar van ma moest ik het aan paardrijinstructeur vragen en zij zei dat hij nog goed was dus ik MOET hem nog dragen

imaudy schreef:smokey17 schreef:Nee, weggooien die cap. Er kan een scheur in zitten en dat maakt de cap kwetsbaar.
Ik zou ook maar een nieuwe manege uitzoeken. Als ze zo met de veiligheid van hun klanten omgaan dan kan de rest ook niet veel wezen.
Refresh schreef:cami_cami1 schreef:ik zou hm wel weg willen gooien maar van ma moest ik het aan paardrijinstructeur vragen en zij zei dat hij nog goed was dus ik MOET hem nog dragen
Dan zou ik je moeder even dit topic laten lezen..
(MENING MENING MENING!)