Startgeld €12,50 per proef?!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Re: Startgeld €12,50 per proef?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 09:19

manie schreef:
Needje schreef:
Ik rij gewoon wedstrijden als ik dat wil. Ik blijf er alleen bij dat de prijzen erg omhoog gegaan zijn. :vroeger" betaalde je 5 gulden, nu 10 euro! Waar gaat het heen?!

Dat gaat richting de 20 euro en hoger....
= inflatie Slim

Ja, vroeger betaalde ik voor een liter benzine Hfl 1,50 (ik kreeg van m'n oma wel eens een tientje voor een tank benzine, want die tijd had zij nog meegemaakt), ik denk dat je niet moet blijven terugrekenen naar guldens. De guldens zijn niet meer en inmiddels hebben we al voor het 8e jaar de euro, in die tijd doet de inflatie ook z'n werk.
Alles wordt duurder, ook de wedstrijden.

Meggieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 14:08

Ik heb wel eens gehoord zodra het boven de 15 euro is ofzo. Dat ze dan prijzengeld moeten geven. Maar dat weet ik ook weer niet zeker Vork

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 14:13

Meggieee schreef:
Ik heb wel eens gehoord zodra het boven de 15 euro is ofzo. Dat ze dan prijzengeld moeten geven. Maar dat weet ik ook weer niet zeker Vork

Misschien is het een idee dat je het topic even doorleest, dan weet je hoe het zit Vork

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 14:59

KarinvdM schreef:
Ja, vroeger betaalde ik voor een liter benzine Hfl 1,50 (ik kreeg van m'n oma wel eens een tientje voor een tank benzine, want die tijd had zij nog meegemaakt), ik denk dat je niet moet blijven terugrekenen naar guldens. De guldens zijn niet meer en inmiddels hebben we al voor het 8e jaar de euro, in die tijd doet de inflatie ook z'n werk.
Alles wordt duurder, ook de wedstrijden.

Beetje flauw dat de lonen niet zo'n inflatie ondergaan. Clown Haha!