- Als ik haar voorhoeven uitkrab gaat ze helemaal met haar nek en hoofd om mij heen om op haar hoef en mijn handen te kijken
- Ze maakt zelf haar stal open als de onderste schuif er niet op zit
- Ze probeert op mijn poetskist te staan. Als dat niet lukt neemt ze het handvat in haar mond en tilt m omhoog...
- Caps zijn heel erg lekker... Ze had er eentje kapot gebeten die buiten haar stal hing (ze kan overal bij!) en later terwijl ik erbij stond nam ze eerst een hap stro en zette toen zo d'r tanden in mijn cap! (en maar kijken van: "ik doe toch niets?")
- Met d'r neus in mn jaszak zitten tijdens het poetsen om te proberen de snoepjes eruit te vissen
- Huppelen als ze naar voren moet draven omdat ze het moeilijk vindt om grotere passen te maken
- Als de bovenste staldeur dicht is maar de onderste open zakt ze wat door haar benen en kruipt er onder door (en denk maar niet dat ze zich dan bezeert
)- Heel zachtjes hinniken als ik aan kom lopen (zo lief!)
- Als ze geen zin heeft om te rijden en ik kom met het hoofdstel aan gaat ze keihard rondjes draaien in haar stal (maar als ik haar dan ergens krabbel houdt ze weer op, dat is toch wel heel lekker...
)- Heel erg flemen als ik haar bij haar schoft krabbel. Soms wil ze ook terug gaan krabbelen...
Nog een keer schoomaken
) heeft de gewoonte om zich tijdens het eten te strekken.
)
... weet niet waarom, maar ze doet het alleen bij hem...