vanmorgen nog wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
A_n_n_e_ schreef:Heb je hetzelfde probleem met die b-vrachtwagens? volgens mij valt het met die wagentjes wel mee..

wei1 schreef:Voor hobby naar een wedstrijd met deze zware wind?
Russische Roulette.
wei1 schreef:Wat je spannend noemt als je paard in de trailer op de straat ligt.
FitzChivalry schreef:Ik moet morgen mijn nieuwe aanwinst gaan halen..
Volgens het weerbericht moet het wel kunnen, maar als ik er geen goed gevoel bij heb wacht ik nog wel een weekje...
Ik ga mijn paard, mezelf en de rest van de weggebruikers niet in gevaar brengen.. dat vergeef ik mezelf nooit...
Jamika schreef:Wij moesten over de afsluitdijk met de trailer...hebben gewacht tot vanmiddag en toch maar besloten niet te gaan.
Nicky2 schreef:Zo dat zijn nogal veel berichtjes!
we zijn op pad geweest en hadden nergens last van. Paard stond rustig op de trailer en trailer stond stabiel achter de auto. Ook niks gemerkt tijdens het rijden van de wind. Alleen met laden verloren we ongeveer al het stro dat in de trailer lag, maar dat maakt niet zoveel uit!
Hij heeft een echo gehad in Bodegraven en het is een meevallertje!
paars schreef:Sheffie schreef:ik moet zo naar mijn nieuwe stal. Morgen zou het ook nog stevig waaien dus we zullen wel moeten want anders moet ik nog een week op mijn oude stal blijven en daar heb ik geen zin in. Ik woon in het midden van het land en we moeten bijna de hele rit tussen de bomen door dus hopelijk valt het dan mee, als er niks om waait.
geweldig argument.....geen zin in....hopelijk gaat het goed onderweg. Ik snap je aan de ene kant wel, je wil graag naar je nieuwe stekkie, maar om daar nou de veiligheid van je paard en jullie mee op het spel te zetten ( en eventuele ander weggebruikers)? Is het zo'n wereld ramp om op je oude stal te blijven dan?
Ik zou niet op pad gaan met deze windstoten, tenzij ik naar een kliniek moest met een groot acuut medisch probleem bijvoorbeeld.