en ik keek altijd zo tegen haar op

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Re: en ik keek altijd zo tegen haar op

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 14:08

Mosh schreef:
Wat is het verschil tussen onderling en officieel daarin dan ?

Maar wat ik probeer te zeggen is: Je rijd voor jezelf, probeer voor jezelf doelen te stellen los van wat anderen doen. Als ik geen winstpunt gereden had en ik had mijn instructrice verslagen (dream on Slapen ) had ik absoluut niet trots geweest

Daar is iedereen dan verschillend in. Ik kan ts wel begrijpen.
Ik had alleen niet mijn mening hier met iedereen gedeelt over het gedeelte zitten als een zoutzak etc. dat had ik lekker voor me zelf gehouden Vork

Je rijd idd voor je zelf maar ook ik zou het leuk vinden als ik mijn instructrice in de zelfde klasse zou verslaan ongeacht wp of niet, betekend toch dat je een hoop van haar geleerd en dat je het OOK kan (als je zoals ts zo tegen zo'n persoon op kijkt) en dan maken die paar punten je echt wel trotser. Haha!

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 14:22

Tuurlijk is dat leuk, maar op die manier wordt het verhaal van de TS niet gebracht. Zeker als je naar de titel kijkt Knipoog

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 14:30

Mosh schreef:
Tuurlijk is dat leuk, maar op die manier wordt het verhaal van de TS niet gebracht. Zeker als je naar de titel kijkt Knipoog

Als je haar verdere reacties leest wel Haha!

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 14:35

MoonenL schreef:
ik heb nooit gezegt dat ik perfect rijd, en misschien had ik inderdaad 'ik voelde me toen heel goed' er niet bij moeten zetten. Maar zondag heeft mij doen inzien dat ik niet onzeker hoef te zijn bij mensen die 'volgens iedereen' goed en geweldig zijn en dat zij ook wel eens minder rijden.

Verder haal ik er geen voldoening uit door anderen naar beneden te halen, en jullie hebben allemaal gelijk als je zegt van één keer zien kan je rijden niet beoordelen, dat is waar het is en blijft een moment opname - en wie weet eindig ik volgende keer helemaal onder aan de lijst en zij met vlag en wimpel boven mij met 2 wp in één proef, en dat gung ik haar dan ook.

Jullie doen het nu helemaal overkomen als of ik alleen naar anderen kijk en niet naar mezelf en zo niet vooruit kom, maar ik weet dus heel goed waar en wat mijn fouten zijn en werk daar ook kei hard aan. Krijg les, word daar op mijn fouten gewezen en probeer gewoon voorruit te komen, verder heb ik nooit echt problemen met andere ruiters en ben juist blij als ik tips krijg van mensen.

Dus misschien was mijn instelling van mijn eerste post een beetje verkeerd, maar op dat moment voelde ik mezelf gewoon goed.

Mosh
misschien moet je dit even lezen, hierbij geef ik toe dat ik mijn begin post verkeerd heb geplaatst. en twee post later zeg ik ook dat ik er van geleerd heb en dat ik in het vervolg mijn post anders verwoord plaats.

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 14:38

Hm, ik kan niet echt een ommekeer ontdekken. Maar ik zal wel weer met m'n neus kijken Clown

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 17:19

Waarom moet je er zo over doorgaan, Mosh?.. Verward

TS, heb je topic gelezen en herken je gevoel wel, maar denk dat je vooral op jezelf mag vertrouwen, want je doet het prima! En we doen allemaal hetzelfde op het toilet, tegen iemand opkijken is echt niet nodig, hoor! Ach gut

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 17:41

Nouja, ik heb mijn conclusie getrokken. Er staat toch verder geen zin die uitlokt tot een discussie.

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 18:26

Ik zal hier voor iedereen die nog niet snapt wat of hoe nog één keertje alles op een rijtje zetten.

Ik heb mijn begin post heel enthousiast geopend, niet met de bedoeling om iemand af te kraken maar om te vertellen tegen jullie dat ik trots was op mezelf omdat ik op dat moment hoger had gepresteerd dan iemand waar ik altijd heel erg tegenop heb gekeken. Iemand die ik verder al twee jaar niet gezien of gehoord had.

Na een paar reacties van heb je wel naar het rijden gekeken van haar of was het een moeilijk paard, heb ik verteld over haar rijkunst op dat moment op dat paard.
Misschien had ik dat niet op bokt moeten zetten, want daardoor kreeg ik veel (negatieve) reacties over me heen.

Onder tussen is dit al zo'n week geleden en ik zit echt niet hele dagen - goh wat was ik vorige week zondag toch weer goed. - nee alleen op dat moment vond ik het heel leuk om bij de prijs uitreiking te horen dat ik boven iemand was geeindigt waarvan ik dat nooit verwacht had - en op dat moment heb ik dus ietsjes netter gereden. Ik zeg daarmee helemaal niet dat ik beter ben dan iemand, alleen dat ik op dat moment wat beter gepresteerd heb - wat net zo goed een moment opname kan zijn, en volgende week weer helemaal anders kan zijn.

Ik trek me dan ook niet op aan iemand anders en heb niemand nodig om me boven te stellen om me goed te voelen.

Ik heb verder ook geen zin om me na een week nog steeds te excuseren voor mijn iets te enthousiast geopende begin post. Ik weet, en dat heb ik al eerder gezegt, dat ik beter wat meer over mijn woordkeuze had kunnen nadenken en het in een andere sfeer geplaats zou moeten hebben. Maar heb ook al gezegt dat ik hier van geleerd heb en de volgende keer dus beter nadenk

Detour - tegen iemand opkijken is niet nodig, zeg dat maar tegen mij 4 jaar geleden als 16 jarige meisje dat harstikke onzeker was. Nu weet ik dat een mens maar een mens is. maar 4 jaar geleden....