ben ik te streng als jury, help bit wordt door mond getrokke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

levitrol

Re: ben ik te streng als jury, help bit wordt door mond getrokke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 20:32

Ik had de ruiter zéker verteld dat ze niet zo moet 'zagen' en ook wat de gevolgen bij de pony kunnen zijn Knipoog

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 23:00

_10_ schreef:
X_orville_X schreef:
ik ben geen jury, maar ik vind wel dat dit gestraft moet worden ofzo. Punten aftrek en commentaar erbij. Maar soms vind ik wel dat jurys fout zitten, in mijn geval, mijn paard zat in middendraf toen we dat moesten doen, en bijna galop, maar net niet, dus geen galop, alleen middendraf, dus geén galop, en stond ero p de protocol dat ik in galop zat. Vet oneerlijk, maarja, dat doet er eigenlijk niet toe bij dit topic, maar dat moest er even uit.

Als je zelf al zegt dat je paard bijna in galop gaat is het toch ook 'bijna galop', dus terecht dat je commentaar kreeg!
Alleen het woordje 'bijna' ontbrak dus op je protocol Verward

gebeurd mij ook wel eens, krijg direct een 4. niet meer dan logisch, want je hebt al direct tactfouten.

tropic02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 18:37

Ik ben geen jury en geen z-ruiter. Wel rij ik lang genoeg om dit (en andere) dingen te herkennen.
Eerlijk gezegd vind ik dat je niet te hard ben geweest, maar juist eerlijk en zal diegene toch echt er wat aan moeten doen. Zelf heb ik een haffie die tijdens het rijden ineens het bit kan vastpakken, waardoor het net lijkt dat IK in haar mond trekt (volgens toeschouwers) terwijl dat echt niet zo is. Het is heel vervelend als dit tijdens een proef gebeurt. Het ziet er niet uit maar ik probeer alsnog op de letters te rijden en mijn overgangen goed te rijden om alsnog mijn punten te behalen. "Gelukkig" staat er dan ook (terecht) op mijn protocol dat het paard het bit vastpakt. Dit betekent voor mij dat een jury dat ook ziet.

tropic02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 18:55

Even een aanvulling drukte nl op plaatsen ipv vb.

Affijn wilde er alleen nog vermelden dat ook ik mijn fouten hebt. Wel probeer ik op basis van het jury commentaar aan deze 'fouten' te werken en ze te corrigeren.