Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjorsie schreef:voor 2000 euro heb je een fokmerrie/gezelschapspaard die niet meer bereden kan worden van die leeftijd, ik ben bang dat er nogwel meer niet zal kloppen voor je.
Billy schreef:Ik zou een paard niet laten staan omdat het een zuiger was, zeker niet een die zo mooi in conditie is als deze merrie
Caroowtje schreef:Nouja zowiezo wil ik er toch niet laten keuren, maar ik zit nog steeds wel met het luchtzuig probleem want het is zowiezo een verborgen gebrek of ik er nou weinig voor betaald heb of veel dat maakt niet uit meer.
crossmonster schreef:maar een goedgekeurd paard geeft wel veel meer zekerheid, ook WB verborgen gebreken die later pas aan het licht komen.
dus mensen, altijd keuren !! er loopt zoveel rommel rond, echt , zoveel paarden met meerdere OC's of OCd's of slechte straalbenen etc etc
staan allemaal te koop voor onder de 3000 euro
en waarom?
omdat veel (sorry,)domme mensen paarden in die prijsklasse niet laten keuren.

geerke schreef:ik ehb overgens al 8 jaar een luchtzuiger( zuigt nu al 6 jaar geen lucht meer)
heb ik 8 jaar geleden zonder keuring gekocht , was toen 12 jaar drachtig en betaalde 4000 gulden.
paard kon zo in de verzekering....

Zo een groot probleem is het nou ook weer niet hoor! Geniet gewoon lekker van Natelee!!
geerke schreef:hij zoog lucht en nu niet meer begreep ik,ik dacht dat je luchtzuigen zeker kan verminderen,en dat blijkt wel uit dit verhaal...nou ja afleren is natuurlijk niet het juiste woord,een gewoonte doorbreken is beter gezegd.....het was overgens een reactie op sigrid 1182,ik heb zelf geen luchtzuiger,(er ging wat mis met quoten)
Citaat:Voor de spullen heb ik 500,= betaald en 2000,= voor het paard zelf.
Eigenlijk is dat al niet veel voor een paard die op M2 niveau heeft gelopen.
KiWiKo schreef:feitenlijk heb je een m2 paard van 14 gekocht voor een kleine 500 euries.......... zou niet teveel te klagen hebben

sjorsie schreef:voor 2000 euro heb je een fokmerrie/gezelschapspaard die niet meer bereden kan worden van die leeftijd, ik ben bang dat er nogwel meer niet zal kloppen voor je.