ANKY Technical Casuals: kleding & producten, wat vind jij?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneFleur

Re: ANKY Technical Casuals: kleding & producten, wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:07

Haai!

Ik geef eerlijk toe dat sommige producten van anky wel gigantisch duur zijn!
Maar ook vind ik het super goede producten, je hebt er lang plezier van.
Het is goed afgestemd op elkaar, ook vind ik het heerlijk als het koud is hoef je opzich niet veel aan
omdat het termo is! Heerlijk Tong uitsteken

Ik vind anky wel heel mooi! Fijn , en lekker draagbaar!
Ik heb ook vele setjes Haha!

Groetjes: Anne-Fleur

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:21

Toen Anky net op de markt was, vond ik het mooie spullen en wilde ik het ook graag hebben, maar nu kijk ik er niet eens meer naar. Ik moet zeggen dat ik de prijs-kwaliteit niet echt om te gillen vind.... Veel te dure producten waarvan ik het eigenlijk nog zonde vind om ze bij de paarden te dragen: een vestje van 110 euro draag ik bij wijze van spreken niet eens "gewoon" laat staan als ik de stallen sta te mesten!

Voor (semi) profs denk ik dat de spullen geschikt zijn, ze zijn immers wel warmtebehoudend, zweetdoorlatend, cooldry en noem maar op, als je de hele dag in de paarden zit is kwaliteit wel gewenst... maar voor de hobbyruiter zoals ikzelf vind ik de prijs eigenlijk gewoon te gortig, ik draag het er niet aan af eerlijk gezegd.

Verder vond ik het erg slecht dat mijn vestjes zo enorm krompen in de was - na een paar keer wassen waren de mouwen echt te kort en piepte de zoom van de onderkant boven mijn rijbroek uit - ik heb mijn spullen dan ook weggegeven aan een kleinere vriendin die het gelukkig nog wel dragen kon.

De pads was ik enorm over tevreden - sneldrogend, goed zweetdoorlatend en de pasvorm was ik ook over te spreken. De kleuren vond ik soms wat minder maar ik hield het dan ook bij beschaafde kleurtjes Knipoog Inmiddels heb ik de pads ook weggedaan omdat ik ze niet meer vind passen bij mijn Tinker, ik vind de Anky spullen echte "warmbloed" spullen zeg maar.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:23

Ik vind het erg duur en vaak vind ik het ook niet zo mooi qua kleur of model, maar dat is een kwestie van smaak.
Ik geloof wel dat het kwalitatief goed is, vooral de pads ben ik erg over te spreken!

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:26

ik heb een army winterjas en een army rijbroek met dat leer ofzo erop en daar ben ik helemaal superblij mee!jas is wind/waterdicht en houd warmte vast en broek is super lekker en elastisch en blijft super ook na het wassen.Ik heb ook een ankyvest,en die kan ik een beetje vergelijken met een wat dikkere zomerjas,ook wind/waterdicht en houd warmte vast,de truitjes zitten ook lekker en passen mooi bij mijn ankypads.Over de pads ben ik ook erg te spreken,vind die ook heerlijk een mooi ook!

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 16:07

De Anky pads zijn echt super. Ze laten het zweet super door en de onderkant blijft redelijk droog.
Heb ook een paar truitjes deze zijn ook erg fijn.
Verder vind ik het zoals al eerder gezegd is qua prijs ook aan de hoge kant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 11:58

Marmot schreef:
patjelisa schreef:
Ik heb bijna alles van Anky

een stuk of 30 pads

Even off topic: waarom toch zoveel pads? Die dingen zijn in no time weer droog! Wij hebben twee Anky pads voor twee ponys, worden ongeveer 3x per week gebruikt. Behalve wat zwarte strepen van de laarzen zijn ze nog als nieuw, ze zijn ongeveer twee jaar oud. Ik vind het fijn dat er weinig haren in blijven steken, je kunt ze goed wassen en drogen in de droogtrommel en ze krimpen niet. Ze blijven goed liggen en hebben leuke kleuren. Verder hebben we niets van Anky, ik vind de kleding niet zo leuk.

ja als je een kastje hebt wat een beetje op de tocht staat drogen ze ook niet zo snel Tong uitsteken... Ik antwoord even voor mezelf Tong uitsteken Maar om de 1 of andere reden staan mijn kastje áltijd op de tocht Tong uitsteken

Anyway... De bovenkleding van Anky vind ik vaak niet zo leuk.. Heb 1 jasje en die zit wel heel lekker etc. Vind vooral de rijbroeken geweldig Haha! ... Vind de prijskwaliteit/verhouding redelijk overigens... Een broek van pikeur kost zo'n 20 euro minder ofzo... Maar qua comfort prefereer ik dan toch Anky Knipoog Service is ook top! Naden knapte los van 1 van mijn rijbroeken... Mijn oma gemaakt, maar dat werkte ook niet... Dus teruggestuurd... En kreeg mijn broek weer helemaal gerepareerd + een klein presentje teruggestuurd Haha!

Maargoed, de broeken zijn heel elastisch en dun Tong uitsteken En daarom passen ze goed ! en bewegen ze heel vrij...

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 21:49

Ik vind ze mooi, lekker zitten maar wel ietsjes te duur.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 11:35

Huiswerk topics zijn niet toegestaan.
Hier een slotje.