Ik zou het niet meer doen het is al bijna weer zomer dus verliest hij ze haren toch weer
Ja dat dacht ik ook maar het is nog lang hoor. En zoals ik in mijn eerdere bericht ook al zei, het leek dat ze er redelijk netjes in zat maar het was toch nog heel dik.
Ik ga er deze week ook nog 1 scheren (1e x dit seizoen) Heb dit paard nog maar pas, vandaar dat ik t nu pas doe. Hij zit behoorlijk in zn haar en hij is gewoon kletsnat na een half uurtje werk.
mijn paard begint al weer flink te verharen (zit al kort in het haar door de dekens die hij op heeft), en is al weer druk bezig met zijn gladde zomervachtje aan te maken ik zou het paard niet meer scheren, dan krijg je een heel stekelig zomervachtje.. en nog een paar weekjes geduld,, en dan is het straks zo weer maart, en warmer weer.
Ik zit er ook over te denken mn paard te scheren, in Oktober is hij ook geschoren en nu zit hij alweer zo dik in zijn vacht dat hij zeiknat is na 20 minuten. Mijnes heeft best een mooie vacht na het scheren, (Hij is schimmelbont). Nu ik al deze reacties heb gelezen ga ik het denk toch maar doen!