Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Wanneer wordt er nu voor het eerst verzameling gevraagd?
De klasse M2 bevat onderdelen die alleen vanuit de verzameling goed gereden kunnen worden. Onder andere overgangen galop-stap en stap-galop en de keertwendingen. Ook de overgangen naar het halthouden en weer voorwaarts worden in de M2 niet meer progressief uitgevoerd.

of bvb niet eens fatsoenlijk kunnen wijken, nou kun je dat al niet, kun je ook nooit een correcte schouderbinnenwaarts rijden.... maargoed 
* 

magic_lover schreef:intressant topic, ben zelf nog (lang) niet zover.
maar wel intressant hoe mensen dat ervaren die overstap van de L2 naar de M1.
persoonlijk zou ik ook niet overgaan als je in de L2 krappe of niet eens winstpunten rijd... dan thuis maar wat langer doortrainen, maar dan zou ik er geen plezier in hebben, tuurlijk kan het een keer minder gaan, maar altijd net op het randje of je wel of geen wintspunt hebt
en idd, niet eerder overgaat totdat je de oefeningen onder de knie hebt, ik hoor/zie zoveel mensen die over overgaan, maar de helft van de oefeningen nog niet goed beheersen, dan denk ik, waarom ga je dan in hemelsnaam overof bvb niet eens fatsoenlijk kunnen wijken, nou kun je dat al niet, kun je ook nooit een correcte schouderbinnenwaarts rijden.... maargoed
*lees even mee dus*
Needje schreef:Zullen er zat zijn die dat wel doen.

Malibu schreef:Wat ik waardeloos aan de L2 vind is het lichtrijden met draf verruimen, kan me niet indenken hoe iemand zoiets verzint
Mijn pony verruimt zo veel beter als ik blijf doorzitten, als ik tijden de proef doorzit en op dat moment ga lichtrijden snapt ze er niets meer van...
Thuis ook geoefend, maar de achterhand komt gewoon niet zo goed mee als bij het doorzitten. Maar even doorbijten tot de M1 helaas...
) 
Malibu schreef:Wat ik waardeloos aan de L2 vind is het lichtrijden met draf verruimen, kan me niet indenken hoe iemand zoiets verzint
Mijn pony verruimt zo veel beter als ik blijf doorzitten, als ik tijden de proef doorzit en op dat moment ga lichtrijden snapt ze er niets meer van...
Thuis ook geoefend, maar de achterhand komt gewoon niet zo goed mee als bij het doorzitten. Maar even doorbijten tot de M1 helaas...