Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bienotje schreef:Het wordt misschien niet vergoed aan kleding en schoenen die je draagt maar dit is "veiligheidskleding". Ik ken een voorbeeld van een fabrieksarbeider met veiligheidsschoenen die hij betaald kreeg na een ongeluk.NAZ, heb je misschien zo´n buiten de deur verzekering zoals interpolis die aanbied? Die zal je cap (als zijnde schade aan sportuitrusting) misschien wel vergoeden.
Edit: lees net dat zelfs die verzekering niet geld voor schade aan kleding en schoenen die worden gedragen..
Billy schreef:Ikke, het spijt me dat ik het moet zeggen, maar jij spoort echt niet......\Vind je uitlatingen buitengewoon grof en ongevoelig.
Lynn_Nikita schreef:je kan het altijd proberen toch??
die dingen zijn niet bepaald goedkoop.
En die belachelijke opmerkingen van sommige,gaan wel erg ver hoor
Nederlander of niet
|je betaald elke maand toch ene leuk bedrag aan alle verzekeringen
waarom kan je niet proberen om in elk geval mss een deel terug te krijgen
succes ermee en beterschap!
Loesje88 schreef:En paardrijden is je hobby, een hobby met veel risico, daarom draag je ook een cap, dat zij persé een dure cap op dr hoofd wil is een eigen keuze, ze had ook voor een goedkoper merk kunnen gaan als ze er nu van baalt dat er €300?? naar de kl*te is..
Uitbetaling van een verzekering is pas nodig als ze die cap niet op had.
Daar kan ze ook gewoon blij mee zijn, dat haar hoofd nog in orde is
Maar ze informeert gewoon naar de mogelijkheden en of iemand daar ervaring mee heeft. Dat de cap duur is, is niet relevant. Is helemaal niet gezegd dat ze zo'n dure cap heeft voor de mooiïgheid maar kan ook zijn dat andere caps haar niet goed passen. Mij past nu eenmaal ook geen goedkoop merk.
ikke schreef:Billy schreef:Ikke, het spijt me dat ik het moet zeggen, maar jij spoort echt niet......\Vind je uitlatingen buitengewoon grof en ongevoelig.
Goh.
Wat Nederlands. Als je de waarheid onomwonden neerschrijft ben je grof en ongevoelig.
Als TS een Casco had gehad, had ze geld kunnen vangen, zoals Karin al aangeeft. Leer voor de volgende keer......
Gelukkig dat er niets met je hoofd is gebeurd, is toch een teken dat die GPS een goede cap is. Ik heb ooit een klap gemaakt met een nieuwe casco die aan drie stukken lag daarna
maar was die fabrieksarbeider op dat moment aan het werk? zijn eigen schoenen of van zn werkgever? ongeluk tijdens of buiten werktijd? eigen schuld of van anderen? heel wat vragen die toch niet onbelangrijk zijn bij uitkering van die schoenen.Citaat:Het wordt misschien niet vergoed aan kleding en schoenen die je draagt maar dit is "veiligheidskleding". Ik ken een voorbeeld van een fabrieksarbeider met veiligheidsschoenen die hij betaald kreeg na een ongeluk.
ikke schreef:Billy schreef:Ikke, het spijt me dat ik het moet zeggen, maar jij spoort echt niet......\Vind je uitlatingen buitengewoon grof en ongevoelig.
Goh.
Wat Nederlands. Als je de waarheid onomwonden neerschrijft ben je grof en ongevoelig.
Als TS een Casco had gehad, had ze geld kunnen vangen, zoals Karin al aangeeft. Leer voor de volgende keer......