erleyne schreef:Ik begrijp het probleem van Urielle wel met de cadeaubonnen. Gelukkig is het hier in de buurt zo dat op de concoursen waar je de cadeaubonnen wint, de ruitersportzaak eigenlijk altijd zelf aanwezig is ( oftewel in het gebouw gevestigd, of door een tent ofzo ). Als ik weet dat ik er niet meer naar toe hoef, ruil ik mijn bonnen dan meteen in.
Dan is het natuurlijk al anders 
Ik ben ook al twee uur onderweg geweest met de trailer en won daar dan dus een bon van 20 Euro, die in de plaatselijke ruitershop in te wisselen was (en die is ook niet open op zondag
).
Maar ook al dingen gewonnen die ik wel fijn vond: een paar ruitersokken (de meeste vrouwen passen wel in die maat 36 tot 42 dingen toch?), wormenkuur...
Qua 'bekers' heb ik ook hele mooie dingen voorbij zien komen, matglazen klokken met een hele luxe uitstraling, mooie glazen vazen met een paard erin gegraveerd... helaas win ik dat soort spul dan weer nooit 
O, en wat ik best heel sneu vond: ik heb ooit op wedstrijd gezien (ik won er niet
) dat het een tafel met gebruiksvoorwerpen was. Helaas mocht de vroegste rubriek (B pony's klasse A/B) het eerst kiezen, want die waren het eerst klaar. Met als gevolg dat de winnaars van de Z1 en Z2 paarden bleven zitten met een felroze ponyhalster, hoevenkrabbers en paardensnoepjes en soortgelijke artikelen. Ik moet er nu wel om gniffelen maar ik zou als ruiter niet echt blij geweest zijn met zoiets.