ik vind het ook altyd irritant als ik met de honden loop en mensen willen ze niet aanlijnen,nouja dan heb ik zoiets van ik heb je meerdere malen gewaarschuwd,het is nu voor eigen risico
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

,.
. 
..
.
. Ik heb het vorige week meegemaakt,ik bracht onze pony Bobby terug naar zijn stal,hij is helemaal niet bang van honden,maar om nu te zeggen dat hij ze aanbidt,DAT is ook weer het andere uiterste.Ik neem hem dan mee naast de fiets en dat doet hij super,ik heb hem 100 % onder controle,loopt er op een veldje waar ik langaf fiets een vrouw met 5 GROTE honden,waarvan er drie losliepen,die komen dus luidblaffend en grommend heel snel op ons afgelopen en Bobby schrok zich een ongeluk.En die vrouw:die stond van een afstand van ongeveer 100 meter gewoon te kijken en heeft niet 1 keer iets naar haar honden geroepen,ik ben normaal hartstikke netjes en beleefd,maar ik werd me toch boos,ik schaam me er nog voor eerlijk gezegd,wat ik tegen die vrouw geroepen heb,zal ik hier maar niet herhalen,maar het feit dat ze bleef staan kijken terwijl ik riep dat ze haar honden terug moest halen en ze echt niet reageerde,maakte me nog veel bozer.Met een beetje gedoe kon ik mijn fiets aan de kant zetten(ging niet helemaal soepel,want ik heb een fietsstoeltje voorop)en heb een van de honden een schop onder zijn bips gegeven
,waarop hond nummer twee uit wou vallen(snap ik wel,die wil zijn maatje beschermen)gelukkig kwam er iemand aangelopen van een naastgelegen huis(zal wel op mijn gebler afgekomen zijn)en die heeft die honden met een dikke stok weggejaagd,en die vrouw:ze wist niet hoe vlug ze weg moest komen.Achteraf,toen ik wat rustiger werd ,had ik wel spijt dat ik niet achter haar aan was gegaan,gewoon om uitleg te vragen over wat haar bezielde,maar goed,ik was allang blij dat die beesten opgeduveld waren.Ik heb helemaal geen schrik van honden,ik heb zelf altijd honden gehad,ook grote,mijn zusje heeft een boerboel en een flinke ridgeback,ook geen kleintjes,maar die luisteren een stuk beter als die andere honden.Met Bobby was alles goed en die was het avontuur weer zo vergeten(lees:toen hij zich te goed deed aan kilo's wortel)maar wat mij zo boos maakte:gewoon kijken terwijl je honden er van door schieten,ze niet een keer terug roepen of naar ze toelopen,ik weet het niet hoor,wat een onverantwoordelijke hondenbezitters lopen er toch tussen,groetjes Linda
Nee grapje
) Hij is nogal bang voor paarden dus hij gaat er eerder vandoor dan dattie dr voor of achter zou gaan hangen en het paard het beest dus een trap kan verkopen..
Yamcha schreef:Goed zo! Dat is fijn om te horen!!! Heb je haar ook beloond?
)