aerdenhout1 schreef:Leuk topic! Ik zit met de stal midden tussen de huizen aan de enige weg die naar Zandvoort gaat. Kan je dus nagaan dat die weg verschrikkelijk druk is, vooral in de zomer als het mooi weer is en heel Nederland massaal naar het strand verhuist.
Maar ik ga even een boel mensen heel jaloers maken want.... ik heb een eigen uitgang die rechtstreeks naar de duinen gaat via een ruiterpad, langs een fietspad, en je bent dan in ongeveer 15 minuten in de duinen. Het strand ligt op ongeveer 45 minuten en als je een klein "rondje" wil, zijn er div. mogelijkheden. Dan zit ik ook nog eens op 10 min van het wedstrijd terein van de N.H.R.V dus op loop afstand van de wedstrijden!!
Gemeen he???
Hee.. dit ken ik.
We zitten bijna in dezelfde situatie... Ware het niet dat wij dan weer eerst een woonwijkje door moeten en daarna die enige weg die naar Zandvoort gaat moeten oversteken bij een behoorlijk druk kruispunt. O ja, en dan moeten we ook nog onder een station door. (En langs een manege waar de paarden nog wel eens érg vrolijk worden als ze ons horen en zien.
)
Maar goed, de pony's zijn erg verkeersmak en braaf, dus qua rijden maakt het voor ons niet zo heel veel uit dat we eerst door een druk stukje moeten om vervolgens te kunnen genieten van de paden die Aerdenhout1 hierboven beschrijft.