Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lorento schreef:Hier iemand die bezig is met uitzoeken van nieuwe laarzen. Alleen gaat dat niet zo best. Het probleem: ik heb geen standaard benen dus moet maatwerk hebben. Het liefst met een rits. Maar bij welk modellen van Petrie kan dit? Van de Anky weet ik het, maar die is toch wel aardig aan de prijs.

magic_lover schreef:volgens mij kun je bij elk model petrie wel maatwerk toch?

Lorento schreef:Hier iemand die bezig is met uitzoeken van nieuwe laarzen. Alleen gaat dat niet zo best. Het probleem: ik heb geen standaard benen dus moet maatwerk hebben. Het liefst met een rits. Maar bij welk modellen van Petrie kan dit? Van de Anky weet ik het, maar die is toch wel aardig aan de prijs.
x_Staceyy schreef:En heb vrydag mn spoor tijdens het rijden gebroken![]()
gewoon dat ijzer doormidden![]()
k heb geen flauw idee hoe het komt,
maar moet echt nieuwe hebben.
magic_lover schreef:ja klopt zeiden ze bij mij ook, als je ze koopt, insmeren, in laten trekken en dan naar tijdje uitwrijven en even in lopen, daarna weg zetten en weer insmeren, en in laten trekken tot volgende dag, dan weer uitwrijven. en daarna 1x in de week eens dat spul op doen. niet te vaak iig
en ik heb geen last van glijden, maar heb dan ook nog niet mee gesprongen

bijna geen last gehad met het inlopen. Die van mij moesten speciaal gemaakt worden omdat ik brede voeten heb. toen waren mijn standards ineens 375 euro
weet nog niet of ik ze ga bestellen