mooie witte manen, WIE KAN MIJ HELPEN!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mammaslamma

Re: mooie witte manen, WIE KAN MIJ HELPEN!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:57

Leonoor schreef:
mammaslamma schreef:
Maar uiteindelijk als je er niet aan begonnen was, was het resultaat nu wel beter, ik probeer mensen die niet weten hoe of wat , er ff op te wijzen, dat je met haar niet moet rommelen, zowel je eigen als van je paard.......

Dat weet je niet, want je kan niet beoordelen hoe het haar van mijn paard was geweest als het niet geblondeerd was. En gelukkig mag ik rommelen wat ik wil, met zowel de staart van mijn eigen paard als mijn eigen haar Knipoog

Rommel maar aan, daar verdien ik mijn geld weer mee, dus hoe meer leipe kleuren, hoe beter........

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 21:57

In mijn geval zal je er geen cent aan verdienen Knipoog Zowel niet aan mijn paard als aan mijzelf.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 22:26

Leonoor schreef:
In mijn geval zal je er geen cent aan verdienen Knipoog Zowel niet aan mijn paard als aan mijzelf.

Dan wordt het tijd dat je es in de spiegel van de kapper kijkt, knap je wrs best van op!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 22:38

mammaslamma schreef:
Leonoor schreef:

Dan wordt het tijd dat je es in de spiegel van de kapper kijkt, knap je wrs best van op!

Gaaaap ROFL Doei, doei

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 22:38

@Mammaslamma:
ik vind het prima dat je je vakkennis w.b. haar met ons wil delen,maar er is wel een verschil tussen kennis delen en kennis opdringen naar mijn bescheiden mening.
Leonoor blijft constant vriendelijk bij haar eigen standpunt en hoewel ze daarin misschien eigenwijs mag lijken, vind ik het niet professioneel van jou dat je zo reageert. Dat doe je bij je klanten toch ook niet, als ze bij hoog en laag blijven volhouden dat ze hun groen uitgeslagen haar mooi vinden? Knipoog

Kom dames, we hadden het hier over paardenstaarten en -manen en niet over onze eigen, al dan niet mislukte, haardossen! Lachen

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 22:46

Ik ga helemaal met je standpunt mee, maar soms moet je wel es voor iemand denken, om erger te voorkomen, in dit geval over de manen, als ik niet zou reageren en ze zou het gewoon gedaan hebben, klooien met waterstof peroxide..........., dan maar een beetje cru uit de hoek komen, wie weet, steekt er i.i.g iemand wat van op!

En wat betreft klanten met groen haar, die zijn bij de concurrent geweest, kan niet anders.........

Eline_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 19:56

Misschien moet je naar de ruitersport winkel en het daar vragen. Ze hebben altijd wel iets!