Citaat:Wat mij vooral zo verbaasd; als iemand met paarden meent een goede auto te moeten kopen voor zijn hobby... dan vergeet men alle andere gebruik van de auto mee te nemen in zijn overweging. Het enige wat nog telt is 'kan de auto het trekken'.
Niet: is de auto zijn geld economisch waard, vind ik het prettig rijden, hoe kan ik het praktisch parkeren bij de supermarkt, hoe is het verbruik... enzovoorts.
En vervolgens wordt veelal meer geld voor de jeepachtige neergelegd dan ze zouden moeten betalen voor een op brandstof, km-stand en gewichten vergelijkbare luxe wagen.
Mee eens. Daarom denk ik dat ik er voor mezelf uit ben en dan wordt het een Ford Mondeo station.
Die zal genoeg zijn voor 1 paard (fjord/haf) en heeft een hoop ruimte.
Echter denk ik dat TS 2 paarden wil vervoeren...denk dat je dan toch aan iets anders moet gaan denken.
Morgen weer solliciteren.......en dan zullen we zien of die Mondeo wat dichterbij komt.
maarre .... de landrover is nog steeds een grote wens hoor

Ik rij met een hyundai H200 met 2,5 crdi moter(140 pk ) en die mag 2000 kg trekken en is ook nog luxe. Rijd +/- 1 op 12 zonder en 1 op 9 met twee paardstrailer. Groeten 
meeneem. die rijdt erg goed met een 1 1/2 paards trailer. maar die auto is sowieso al duur en met trailer verbruikt hij nog meer. niet echt handig dus.