Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En het zou natuurlijk heel sneu zijn voor die broeken als ze volgend jaar nog in de winkel liggen.
asjemenou schreef:crossmonster schreef:nou ik vind het heel normaal dat mensen zo reageren,
tis toch belachelijk om dat geld aan een joggingbroek nota bene , uit te geven, alleen omdat er een stom merkje op staat
hoezo oppervlakkig....
je hebt veel meer aan een goede rijbroek voor dat geld..
uiteraard is het ieder voor zich, maar ik vind het heel normaal dat er reacties komen op het uitgeven van belachelijk veel geld voor een JOGGINGbroek..
En dat roep je dus ook tegen iedereen die een spijkerbroek wil van Diesel, Miss sixty, Nudie, Replay, Lee, enz enz.
Ben heel blij dat jij alleen kleren koopt bij de zeeman en wibra, maar dat hoeft een ander dan toch ook niet te doen?
Iedereen moet lekker zijn geld uitgeven aan wat hij zelf wil, dat kan je niet voor een ander bepalen.
Hoeveel mensen kopen er wel niet een deken van Bucas voor hun paard? Terwijl je toch ook dekens van huismerk hebt? En dat is niks anders!!
Ir111 schreef:Precies, leven en laten leven.En het zou natuurlijk heel sneu zijn voor die broeken als ze volgend jaar nog in de winkel liggen.

Brittol schreef:Mooie broek! Maar ik denk dat je hetzelfde model, maar zonder merkje, voor 55 euro minder krijgt

crossmonster schreef:ik zag vd week bij de zeeman precies dezelfde hangen voor 7 euro![]()
merkje kun je er zelf opplakken :J

crossmonster schreef:OMFG waarom zou je 70 euro voor een joggingsbroek betalen???
schiet mij maar lek, maar dat slaat toch werkelijk nergens op...

Moirsa schreef:ik koop ze mooi bij de bristol, lekker warm, goedkoop en iedereen doet het dus boeien :)