Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Die ik toen paste was volgesn mij overkruist (maar dat weet ik niet meer zeker). Hij had wel een sluiting achter. Maar je moest hem over je hoofd aantrekken. Dan nog je armen erdoor zien te krijgen wat al een hell was. Dan je ** erin zien te proppen (die van mij waren compleet rood voordat dat me gelukt was ). En dan moet je proberen om de sluiting achter vast te krijgen. Dat is me uiteindelijk niet gelukt. Het was meer een martelwerktuig. Maar als ik hem vast had gekregen, dan had ie vast wel stevig gezeten.
Alleen zag ik dit niet zitten in het dagelijks gebruik Dus die heb ik laten hangen.
Moet je dan niet een maatje kleiner kopen ? Niet de cupmaat maar de omvang ?Citaat:Ik heb bij sprtdingen altijd het probleem dat ze om muin borstkas te los zitten
Sheran schreef:Ik heb bij sprtdingen altijd het probleem dat ze om muin borstkas te los zitten, zodat het alsnog gaan wiebelen. Maar ik rij gewoon met 2 over elkaar: een gewone en een sportding. Da's pas stevig.
Miska schreef:Geen enkele BH is perfect voor mensen met grote borsten en al helemaal niet als je paardrijd.
Scum schreef:Niet bij die van Hunkemuller hoor. Die is overkruist. Over mijn hoofd aan, dan de sluiting aan de voorkant vastmaken. Draaien totdat ie achter zit. En dan kun je de bandjes bovenaan vastmaken. Zit perfect; alleen niet meer verkrijgbaar sinds een half jaar
Kapi_Dust schreef:ik heb een hema en ga echt niet meer een stal in zonder 1 aan.
(Mijn ervaring is dat het prettiger is met rijden en laatst ben ik de stal doorgesleurd en had ik geen sportbh aan, was mijn linkerborst weg (is in ziekenhuis geconstateerd). Dus nee, voor mij (met mijn c80) niks anders dan een Hema sportje.
(Heb er ook 10 in huismaar rij elke dag)
Dandy schreef:Moet je dan niet een maatje kleiner kopen ? Niet de cupmaat maar de omvang ?Citaat:Ik heb bij sprtdingen altijd het probleem dat ze om muin borstkas te los zitten
Sheran schreef:Helaas zijn die er niet. Ik heb omvang 65 ongeveer. Mijn cupmaat gaat normaal gesproken vanaf 70/75, maar zelfs 70 is al moeilijk te vinden. Ik heb ze wel eens geprobeerd zelf in te nemen, maar dat ging teveel schuren.
Aimee schreef:Miska schreef:Geen enkele BH is perfect voor mensen met grote borsten en al helemaal niet als je paardrijd.
Dat ben ik niet met je eens. Er zijn wel degelijk hele goede BH's te koop, je moet alleen wel het voor jou juiste model hebben en de maat moet écht goed zijn.
Miska schreef:Dat bedoel ik ook en schrijf ik er ook verder bij!
Geen enkele BH zal je 100% volledige steun geven omdat alles dan zo strak moet zitten dat je geen lucht meer krijgt dus geen enkele BH is perfect, er zit verschil in wat het beste bij jou past!!!
Aimee schreef:Kapi_Dust schreef:ik heb een hema en ga echt niet meer een stal in zonder 1 aan.
(Mijn ervaring is dat het prettiger is met rijden en laatst ben ik de stal doorgesleurd en had ik geen sportbh aan, was mijn linkerborst weg (is in ziekenhuis geconstateerd). Dus nee, voor mij (met mijn c80) niks anders dan een Hema sportje.
(Heb er ook 10 in huismaar rij elke dag)
Linkerborst weg? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Aimee schreef:Miska schreef:Dat bedoel ik ook en schrijf ik er ook verder bij!
Geen enkele BH zal je 100% volledige steun geven omdat alles dan zo strak moet zitten dat je geen lucht meer krijgt dus geen enkele BH is perfect, er zit verschil in wat het beste bij jou past!!!
Ik zeg toch; ik ben het niet met je eens.
Een echt goede BH in de juiste maat/model en goed afgesteld zal wel degelijk 100 % steun geven en ja, dan zit het behoorlijk strak maar lucht krijg je echt nog wel hoor.
Kapi_Dust schreef:Ik ben door mijn paard gepakt (zie: [PP] gebeten door paard, wie ook? )
En door het trekken zou een normale bh gesloopt zijn en de spieren afgescheurd (ging erg hard namelijk) doordat een sportbh steviger is, scheurt die moeilijker (of beter gezegd niet).
(maar dit is een groot deel offtopic, sorry)
Miska schreef:Heb je de link van de shockabsorber al eens gezien met de reductie van het 'bouncen' ?!
Als je kleine borsten hebt, heeft dat minder impact idd, maar iemand met grote borsten en spreek uit ervaring, heeft daar veel meer last van! En zal ook een BH geen volledige 100% steun geven!
En ik heb ook de juiste BH, het juiste model aan met de goeie maat ed! En het 'bounced' nog steeds!
Dat blijft altijd namelijk, het enige verschil is wat is hindelijk voor jou en wat schadelijk kan zijn!
Aimee schreef:Miska schreef:Heb je de link van de shockabsorber al eens gezien met de reductie van het 'bouncen' ?!
Als je kleine borsten hebt, heeft dat minder impact idd, maar iemand met grote borsten en spreek uit ervaring, heeft daar veel meer last van! En zal ook een BH geen volledige 100% steun geven!
En ik heb ook de juiste BH, het juiste model aan met de goeie maat ed! En het 'bounced' nog steeds!
Dat blijft altijd namelijk, het enige verschil is wat is hindelijk voor jou en wat schadelijk kan zijn!
Ja, die heb ik al tig keer gezien en je had ook al kunnen lezen dat ik een E cup heb.
Ik heb ook al gezegd dat ik de Shockabsorber niet afdoende vind ondersteunen, dus het verbaasd me niets dat het daarmee nog steeds bounced.
Miska schreef:Welk merk heb jij dan?! Bij palazzina gekocht?! Ga ik die ook eens proberen!
En waar is dat?!