Schaaf / schuurplekken door deken?? Wat doen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maikeltje

Re: Schaaf / schuurplekken door deken?? Wat doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 23:12

runningkawa schreef:
Een andere deken kopen, helaas....
Hij past dan toch niet helemaal.
Sommige dekens hebben het ook omdat ze geen gladde stof hebben.

Er bestaat wel een paarden borstbeschermer voor, maar heel veel mensen, waaronder ik, hebben daar geen goede ervaring mee omdat daar de schoft van kapot gaat.

Ik moet me hier helaas voor jou bij aansluiten.
Er zit niets anders op, gauw een andere deken kopen met betere pasvorm voor je paard.
Ik had een mooie eskadron deken. Daar krijgt de mijne ook kale schouders van.
Ben overgegaan op Harry's Horse en heb van 0 tot 300 grams de regendekens. Deze liggen op mijn paard perfect. Mijn mooie eskadrondekens liggen stof te happen helaas....

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:43

runningkawa schreef:
Een andere deken kopen, helaas....
Hij past dan toch niet helemaal.
Sommige dekens hebben het ook omdat ze geen gladde stof hebben.

Er bestaat wel een paarden borstbeschermer voor, maar heel veel mensen, waaronder ik, hebben daar geen goede ervaring mee omdat daar de schoft van kapot gaat.

Boos! Stoom uit je oren Die dingen zouden verboden moeten worden!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:46

Ps waar mijn paard geen schuurplekken van krijgt is de anky deken en van de weatherbeeta (alleen de weatherbeeta moet ik niet wassen anders krijgt ze het toch iets)

NiN_ME

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:54

Mijn paard heeft al enkele maanden een ongevoerd regendeken op van Harry's Horse, sinds kort heeft hij ook schuurplekken.
Vele mensen zeggen tegen mij, ja dat kan geen kwaad maar als ik het goed begrijp zit het deken dan niet goed.
Welke merken kunnen jullie mij aanraden, hij staat dag en nacht buiten en heeft een ongevoerd regendeken nodig? Hoop dat iemand hier kan helpen.

bowler

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:03

Paardedekens die vanvoor aan de benen een slip hebben, ik bedoel waar een extra stuk doek tussen is gezet geven ook veel minder schuurplekken omdat bij het bewegen van de benen het deken minder wordt verschoven.