Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik zou hem dan een winterdeken met een regendeken opdoen en neem eenzelfde set als reserve voor als er iets kapot of nat is.
anniee schreef:Amber_ schreef:Ik vind het gewoon eng, mijn vorige pony werd doodziek in de storm vorig jaar. Zijn deken regende teveel in en lekte toch door na 2 dagen NON stop regenen. Jaa.. en dan ?
Ja daarom start ik dit topic dus ook, om ervaringen van mensen te weten te komen.
Jij hebt er dus geen goede ervaringen mee?
Lenneke, jij hebt hem dus merendeel zonder hals buiten staan als ik dat goed begrijp?

loulou schreef:Amber_ schreef:
Ik vind het gewoon eng, mijn vorige pony werd doodziek in de storm vorig jaar. Zijn deken regende teveel in en lekte toch door na 2 dagen NON stop regenen. Jaa.. en dan ?
dan heb je toch de verkeerde deken gekocht of je hebt een productiefout gehad. mijn dekens lekken echt niet door, ook niet na 3 dagen non stop regen. en doen ze dat toch, heb ik altijd nog een reserve deken liggen.
anniee schreef:Staat jouw paard hiermee ook 24/7 buiten in de winter Allejandro?
Amber, als ik een reserveset heb kan ik de dekens na een dag dikke buien ook omwisselen ende anderen te drogen hangen, lijkt me wat dat betreft denk ik wel voldoende?
, Je moet het zelf weten hoor ! Veel mensen doen het.
anniee schreef:Hij heeft de hele dag gras en krijgt dagelijks twee plakken hooi erbij en iedere keer als ik er ben een handje biks.
Amber_ schreef:Amber_ schreef:
Ik vind het gewoon eng, mijn vorige pony werd doodziek in de storm vorig jaar. Zijn deken regende teveel in en lekte toch door na 2 dagen NON stop regenen. Jaa.. en dan ?
Je hoort het ook echt vaker hoor, zelfs bij ruiterzaken raden ze het je af. Ik heb ook nog nooit een regenjas gehad die 100% waterdicht bleef als je hem onder de douch hangt bijv.
Die stond ook zeiknat en koud in de wei, dus nu staat hij ook met 2 fleece-dekens op stal.

Daarna erop gestapt en meneer had zelfs nog energie voor een kwartier lekker vlotjes rijden; heerlijk dus!LADPR schreef:Ik heb nog nooit dta ene goede deken is doorgelekt.

! Voelde me aangevallen, haha hoefde gelukkig niet.
!
.