De TNT-soap: TNT blundert en ontkent

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Re: De TNT-soap: TNT blundert en ontkent

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:27

Lynn_Nikita schreef:
dat bedrijf moet ook eens met hele groep mensen aangeklaagd wordne, ik ben er al mee bezig

Ik denk zo dat je d'r genoeg kunt vinden, alleen al die reacties op bokt! Misschien kan radar ofzo een oproep doen?

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:17

Ik wordt ook gek van de TNT! Laatst per gewone brievenbus post dan wel,sieraden verkocht aan iemand,ik netjes verpakt,en opgestuurd,en 2 weken later heeft ze nog geen sieraden gezien! Hoe krijg je de stempel oplichter...

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 11:16

De pakket post is bij ons super geregeld, Er is een bedrijfje opgericht door oudwerknemers van tnt. Die zijn echt super. Wij krijgen best vaak pakketjes en zijn overdag nooit thuis. Dan brengen ze t meestal op mijn werk, ze weten t inmiddels. Of ze bellen mn vriend(heeft zn nummer maar gegeven voor t gemak) en vragen waar t heen moet, bij zijn werk of bij mijn werk. Zijn ook superaardige mannen. Maar tnt zelf? Is een drama. Post verkeerd bezorgd gebeurt heel vaak. Ik gooi t dan weer in de brievenbus en een week later heb ik dezelfde post weer op de mat liggen. Om gek van te worden.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 11:29

Eerlijk is eerlijk, geen problemen met TNT, als we niet thuis zijn brengen ze ht pakketje naar mijn vader.. Is het rond de tijd dat de kids van school komen rijdt hij en ook zij gewoon later nogmaals langs...

pryde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:20

TNT werkt tegenwoordig met subcontracten dwz eigen ondernemers die pakketen bezorgen. Maar wat wil het euvel deze mensen krijgen betaald per uitgereikt pakket. Dus al zetten deze pakketen voor de deur uitgereikt is uitgereikt en krijgen betaald. Service hebben ze nog nooit van gehoord. Dat TNT met deze mensen blijft werken is mij ook een raadsel want het regent werkelijk klachten. Ik zou als ik jou was naar tros rader stappen om dit toch boven water te krijgen succes.
Je moet wel begrijpen dat het gaat om pakketpost en niet om de postbode. Dit zijn twee aparte diensten binnen TNT.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:26

ik vondt op laatst pakketten in mn trailer die niet van mij waren!!! Het was dan toevallig ook dat ik in mn trailer moest zijn anders had het even geduurd voordat ik ze zag liggen.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:27

En zo zorgvuldig is TNT met onze spullen waar we nog eens dik voor betalen om ze te laten bezorgen ook

welshje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:34

het gaat inderdaad vaak fout bij TNT.

Maar ik heb toch een leuke anekdote... De pakketbezorgster die de post bij mijn schoonfamilie bezorgt heeft altijd een doos hondekoekjes in de auto.. de honden weten dat en begroten haar dan ook altijd erg vriendelijk.... Nu was er op een dag niemand thuis... de bezorgster heeft het pakketje samen met 3 koekjes ( 3 honden)achterbuiten neergelegd.(ze wonen in een boerderij dus makkelijk om te lopen)...was anders zo zielig voor de honden. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:36

Heb niet bepaald goede ervaringen met TNT. Jaar terug zou mijn nieuwe telefoon gebracht worden. Twee weken later nog niks tot er ineens een briefje in de bus ligt dat we niet thuis waren en ze morgen nog eens kwamen.
Ik was de dag daarna vrij en zat dus ook te wachten. Onze hond slaat overgens aan zodra er iemand voor de deur staat. Ik zie de postbode lopen en zou al vast naar de deur gaan. Niemand, en weer het zelfde briefje in de brieven bus dat ik niet thuis ben en de volgende werk dag bij het postkantoor kan komen halen. Op maandag niet open, zondag ook niet. Uit eindelijk drie weken later dan moest zijn eindelijk mijn telefoon.
Gebelt uiteraard naar TNT, tsjah ik denk dat u inderdaad niet thuis was beide keren. Nagelbijten / Gniffelen

En nog wel meer van zulk soort gevallen.

Nee tnt is er niet beter op geworden, hoe hard ze dat ook met de reclames willen beweren.

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:54

Nou wat een gedoe zeg gelukkig dat die mensen zo eerlijk waren om de zadel te brengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:15

En een geluk dat ze wisten waar ze moesten zijn
Woon je in de dorpstraat, schoolstraat, kerkstraat oid dan weet die persoon ook echt niet waar hij moet zijn. Die heeft bijna elke plaats wel zo'n straat Lachen

pryde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:52

Even voor de goede orde de postbode brengt geen pakjes rond dat doet de pakketenchauffeur van TNT
Laatst bijgewerkt door pryde op 27-11-07 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:53

Heet zijn functie dan ook niet gewoon postbode? Lachen
Of heeft dat officieel een andere naam?

pryde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:56

Ja de postbode brengt briefpost rond en alle pakketen worden bezorgt door ingehuurde kracht in dienst van TNT. Je moet de dingen wel goed scheiden. En bij deze laatste genoemde gaat het fout. Zie mijn bovenstaanden berichten hierover.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:59

hier nog matige ervaringen met TNT: de afeglopen weken pakjes veel te laat bezorgd, kwijtgemaakt, bij de buren gedumpt zonder mij daarvan in kennis te stellen, ga zo maar door.

bene r dan ook even helemaal klaar mee. verhaal halen heb ik geprobeerd, je loopt tegen een heeele dikke muur op. Boos!
rotorganisatie!

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:59

MIsschien een idee om iets op te starten speciaal voor bokt?? Ene dag afhalen volgende dag afleveren binnen Nederland?

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:12

pryde schreef:
Ja de postbode brengt briefpost rond en alle pakketen worden bezorgt door ingehuurde kracht in dienst van TNT. Je moet de dingen wel goed scheiden. En bij deze laatste genoemde gaat het fout. Zie mijn bovenstaanden berichten hierover.

Naar mijn gevoel (weer) een schaduwaccount die om de een of andere reden errug trots is op zn bedrijf en dat dan maar zo even duidelijk maakt?????

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:20

ach jouw zadel is tenminste nog bovenwater gekomen
hier is er een van de aardbodem verdwenen en zo nog veel meer Verdrietig
enig idee wat een bedrijf dat kost ??

daarom verzenden wij alleen rembours nog via tnt
en het is dat dat gewoon nog niet lekker loopt bij een ander
al hoe wel ik nu 1 rembours pakket van de tnt al 8 weken heb open staan Boos!
(ja hij zit in het systeem mevrouw het komt er aan ...ooit)
de rest gaat via een ander (nederland en belgie ..)
wel wat duurder dus wij leggen bij iedere verzending geld bij
maar het komt tenminste wel aan en alles standaard verzekerd en aangetekend ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:20

pryde schreef:

Ik snap het verschil wel dat de een brieven brengt en de ander pakketjes, maar hun vak heet toch gewoon bij beide postbode?
Daar gaat het mij om. Die pakket brenger heeft toch geen andere functie omschrijving?
Dus als je het hebt over de postbode dropt mijn pakketje ergens waar het niet hoort is die omschrijving imo gewoon goed Lachen

Ziva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:09

Ik ken het probleem. TNT (TPG PTT, een pot nat) is allemaal leuk, totdat je een probleem hebt. Dan is er namelijk niemand thuis. Wij zijn wel eens internationale pakketten kwijtgeraakt (we hebben een internationaal bedrijf) en dan kan je zon mooi zoek formulier invullen om te zoeken. Ze zeggen dat het 3 maanden kan duren, maar in werkelijkheid krijg je nooit antwoord. Het maakt niets uit, de service word alleen maar duurder en niet beter. Ze dekken zich prima in hoor, mooi, zon monepoly positie op de markt..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:33

je hoort niks terug, en als je mailt krijg je standaart mail terug
bel je, zeggen ze dat je moet mailen...
ja, ik heb er vaker ruzie mee gehad ( NOG STEEDS)

pryde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:51

Ten eerste ben ik niet trots op het bedrijf TNT ik heb er niets mee te maken.
Zelf ook een aantal pakjes drie in totaal nooit aangekomen op huisadres.
Ik ben zelf al een half jaar bezig om dit bovenwater te krijgen maar nog steeds niet gelukt.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:48

Ir111 schreef:
Ik zou ook nog een bezwaarschrift indienen met een kopie van de shipping documenten en de brief waarin staat dat het pakket voor hen niet bestaat. Hun eigen documenten vegen dat argument zo van tafel volgens mij.

Ik zou hier ook echt HEEL pissig van worden!!

Inderdaad, erg slechte zaak! Wat een service zeg! En dan ook nog eens zo'n onzin brief dat een mega grootte doos niet bestaat? Zij zijn lekker daar! Ik had het ook niet gepikt!
Houd ons op de hoogte en anders gaan we met zijn allen (ALLE BOKKERS + plus iedereen die het verder wilt tekenen) een petitie tekenen!

Sirius1804

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:52

Ik werk zelf ook bij TNT en wat pryde zegt is helemaal waar, ik ben postbode en bezorg dus geen pakketjes, alleen briefpost. Dat zijn dus 2 verschillende dingen.
De pakketjes worden idd door ingehuurde krachten (ondernemers) rondgebracht die met een busje rondrijden.

En geloof me, ik ben er in deze tijd echt niet trots op dat ik bij TNT werk, want voor het personeel is het momenteel ook bagger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:54

en hoe heten die pakketjes brengers dan?
Juist ja, postbode Lachen
Dus als er geklaagd word over een postbode die pakketjes kwijt maakt is het toch duidelijk wat er bedoeld word.