Lynn_Nikita schreef:dat bedrijf moet ook eens met hele groep mensen aangeklaagd wordne, ik ben er al mee bezig
Ik denk zo dat je d'r genoeg kunt vinden, alleen al die reacties op bokt! Misschien kan radar ofzo een oproep doen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lynn_Nikita schreef:dat bedrijf moet ook eens met hele groep mensen aangeklaagd wordne, ik ben er al mee bezig

pryde schreef:Ja de postbode brengt briefpost rond en alle pakketen worden bezorgt door ingehuurde kracht in dienst van TNT. Je moet de dingen wel goed scheiden. En bij deze laatste genoemde gaat het fout. Zie mijn bovenstaanden berichten hierover.
pryde schreef:Ja de postbode brengt briefpost rond en alle pakketen worden bezorgt door ingehuurde kracht in dienst van TNT. Je moet de dingen wel goed scheiden. En bij deze laatste genoemde gaat het fout. Zie mijn bovenstaanden berichten hierover.
Ir111 schreef:Ik zou ook nog een bezwaarschrift indienen met een kopie van de shipping documenten en de brief waarin staat dat het pakket voor hen niet bestaat. Hun eigen documenten vegen dat argument zo van tafel volgens mij.
Ik zou hier ook echt HEEL pissig van worden!!