Dat is niet zo kostbaar als nieuwe en als je er uitgegroeid bent (en ze niet helemaal versleten zijn) kun je ze gewoon weer verkopen.Ik heb mijn eerste paar trouwens gekocht toen ik 23 was
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat is niet zo kostbaar als nieuwe en als je er uitgegroeid bent (en ze niet helemaal versleten zijn) kun je ze gewoon weer verkopen.
(ook blij mee hoor!!) Maar als ik volgend jaar nog paardrijd (haha dat gaat geloof ik echt niet veranderen) Mag ik leren uitzoeken voor mijn verjaardag
(Ja papa, dat wordt dus leren laarzen kopen
Oke, mijn voeten zijn nu ook al wel uitgegroeid maar goed, 16 is toch een mooie leeftijd..!
(Harry's Horse €50,-
)
)
) Toen had ik al schoenmaat 39. Ik gebruikte ze ook alleen maar voor wedstrijden. na een halfjaar heb ik er dan nog een paar gehad , deze heb ik 1 jaar gebruikt zowel op wedstrijd als thuis , maar toen waren ze ook echt helemaal kapot (veters , leer rond rits enzo beschadigt) nu zijn ze dus bij maker hiervoor , zodat ik ze gewoon thuis nog kan gebruiken , want ze zitten wel heel fijn. En nu heb ik dus weer een ander paar , maar dat is de bedoeling om ze binnenkort alleen op wedstrijd te dragen , (dan zijn mn andere laarzen gemaakt hoop ik) Maar volgende week ofzo ga ik bruine laarzen gaan kopen , ook voor thuis.
Daarna een hele tijd rubberen gehad met een leren bovenkant (van Aigle, die waren toen zo populair), en op mijn 15e kreeg ik mijn eerste echte paar leren, met rits.
)
henrib schreef:cle0o_o0 schreef:Ik geloof dat ik 10 of 11 was.
wel vroeg vind ik
Was toen geloof ik een jaar of 16 en vond het opzich wel belangrijk zo met mijn eigen pony die ik bijna elke dag reed. Je been ligt er stabieler van en het zit gewoon vele malen fijner. En veiliger natuurlijk dat met je gympies