oneerlijke jury's?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Plaisir

Re: oneerlijke jury's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 16:54

Ik ben soms ook niet eens met de jury, maar dat komt meer doordat ik weet hoe mijn paard is en daardoor tog onbewust denk dat dingen beter zijn gegaan. (denk dat wel meer mensen er last van hebben overigens Knipoog ) Bijv. Ik&paard vinden middendraf nog best lastig en een keer deed ze een middendraf waardoor ik iets had van Wow! dat zal tog wel een 7 zijn, maar blijkbaar was de middendraf tog nog niet ruim genoeg en kreeg ik een 6.

En dat verzorging mag eigenlijk van mij wel afgeschaft worden, je rijd wedstrijden op je rijkunsten en niet op hoe verzorgd je eruit ziet. Natuurlijk ziet het er netter uit in pak&ingevlochten paard enz. Maar als je daar je winstpunten mee bij elkaar moet krijgen kunnen ze beter speciale modeshows gaan organiseren ofzo Lachen

n0nnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 17:09

verzorging zou gwoon niet mee moeten tellen in je punten wat dat is iets wat niet met je rijden te maken heeft invlechten vind ik wel belangrijk ziet het tenminste wel uit dat je er wat voor hebt gedaan en wedstrijdkleding ook maar niet dat het daarvanaf moet hangen of je een winstpunt hebt of niet

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 19:27

Vanaf M1 is er geen onderdeel meer waar je punten krijgt op verzorging. In België in elk geval niet. Knipoog

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 19:38

Ik ben het ook 1 x niet eens geweest met de punten en het commentaar. érg lage punten
Bleek dat ik een verkeerde coupon had gekregen ROFL Huilen van het lachen

Had 'm bijna mee naar huis genomen ookal snapte ik het niet Nagelbijten / Gniffelen
Was ook niet boos, want had door de andere proef al m'n 10 winst.
Daarna had ik er dus 11 Clown

Verder word ik erg moe van de mensen die lopen te zeuen over de jury Boos!
Ga dan springen of rij geen wedstrijden.
Je vraagt toch om een beoordeling? Dan moet je niet zeuren als die anders is dan jij in gedachte had. Vork

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 22:18

Daarom spring ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 22:22

Heb je in het begin ook te maken met stijlpunten Lachen Tong uitsteken

n0nnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 07:04

Ik durf niet te springe..Gaaaap haha geef mij dan maar gewoon dressuur met oneerlijke jury's!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 12:30

En mijn paard wil wel springen, maar ziet de hindernissen niet..... Cool

Vandaar de dressuur. Haha!

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 12:35

Oneerlijk..... Hmmmmm ik denk niet dat er heel veel jury's zijn die nu echt op het ammateurniveau oneerlijk bezig zijn.....

Steek hand in eigen boezem en kijk nu eens goed naar hoe je zelf rijdt !!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 12:46

hehe de mijne komt ook niet over een regulier parkours, vandaar dat we ook noodgedwongen alleen kunnen dressuren Ja ( maar klaag niet hoor, heb het wel naar m'n zin daar Clown )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 12:48

sam_amore schreef:
Daarom spring ik...

En die stijlpunten daar kun je ook geen touw aan vastknopen, dus dat maakt niks uit.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:25

Scum schreef:
sam_amore schreef:
Daarom spring ik...

En die stijlpunten daar kun je ook geen touw aan vastknopen, dus dat maakt niks uit.

hahahaha omg die was echt goed! Eer!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:42

Izzy19 schreef:
Vanaf M1 is er geen onderdeel meer waar je punten krijgt op verzorging. In België in elk geval niet. Knipoog

In Nederland idd ook niet. Ik vind sowieso dat je het niet van je verzorging moet hebben.

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:45

Ik vind die punten van verzorging niet belangrijk voor winstpunten maar het is soms zo fustrerend als je er een hele dag mee bezig bent geweest om alles tot in de puntjes te verzorgen en dan krijg je een 6. Ach gut Daarom ben ik wel blij dat ik nu geen punten meer krijg voor verzorging. Ik blijf wel zorgen dat we beiden proper zijn maar ik word nu niet meer gefustreerd door de lage cijfers ervoor soms Vork

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:50

Izzy19,
Ik denk niet dat er een jury is die niet hoger dan een 6 voor de verzorging geeft hoor. Misschien had de jury wel een goede reden je een 6 te geven?

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 23:07

Ik kan niets zeggen over nederland, maar in belgië komt het vaak voor da jury's gewoon 'standaard' (het zou niet mogen, maar er mag zoveel niet) een 6 geven. Sommigen kijken zelfs niet eens. Een paard dat gevlochten is en 1 dat niet gevlochten is, dat is een duidelijk verschil en als je dan beiden een 6 krijgt, ben ik het daar niet mee eens.
Ik verzorg m'n paard + gerief + mezelf altijd tot in de puntjes. Dus een reden zag ik daar niet echt voor. Jammer maar helaas, en daar zullen we het dan maar op houden.