Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ze zijn nog steeds niet ingelopen terwijl ik ze toch nog regelmatig aan gehad heb....heb er ook chaps bij, en die gebruik ik voor. maarja heb nu maar besloten dat ik me mijn laarzen alleen nog maar mee rijd op wedstrijden dressuur, want springen kan ik er ookal niet mee
in ieder geval ga nu nieuwe laarzen kopen, Derby wordt mijn volgende keus, voor mij geen petries meer... 

In het begin echt vreselijk, maar na een paar weekjes zaten ze heerlijk. Het waren ook de enige laarzen met een beetje dunne kuiten, ik kan echt nooit laarzen vinden die aansluiten op m'n kuiten. Petrie's nogsteeds niet helemaal maar ze staan niet heel ver van m'n kuiten af

Rachel_ schreef:Aan het begin doen ze echt heel erg pijn!
Tenminste bij mij wel heel erg.
Dus ik wens je er succes mee
En met Petrie kan je echt alleen maar rijden,
het zijn dus totaal geen wandelschoenen.
(Dat hebben ze mij verteld in de winkel)
Fantabulouss schreef:Ik heb petrie perfect laarzen en ik ben er heel tevreden mee maar ze werden na een tijdje te klein en toen heb ik er een rits in laten zetten, toen zaten ze weer goed, nu worden ze weer te krap en ik zit te denken om er een 2e rits in te zetten, aangezien je aan de buiten en binnenkant in kan laten zetten...
Denken jullie dat dat kan ? altijd beter als nieuwe laarzen van €200 kopen en ze weer in moeten lopen
daarna laten oprekken en ging prima!
maarja, daar zijn ze eenmaal niet voor gemaakt
lopen valt eigenlijk best wel mee met die laarzen.