Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Renza schreef:Zou toch eens naar je manier van rijden kijken.. denk dat dat al een hoop scheelt.
Heb zelf Roeckl handschoenen, gaan al ruim 2 jaar mee op een headshaker, ook met springteugels, dus die zijn wel goed
niet vervelend bedoelt hoor.
Miss_Mustang schreef:hihi, maar t paard waar ik nu op rij, is ongeloveloos sterk in dr mond. Vooral als ze aan de teugel moet moet ik echt even doordrukken.
Renza schreef:Zou ik een andere instructrice/manege zoeken waar je wel goed les krijgtniet vervelend bedoelt hoor.

dat gaat vast heel lang mee.. 

zo als ik.. maarjaa daar gaan dan wel je dure handschoenen maarjaa je gaat er wel langer mee..

suc6 er mee..
Henrieke schreef:superlise schreef:Eerlijk gezegd vind ik jou handschoenen goedkoop..
Misschien kun je beter handschoentjes van een euro of 30-40 kopen en die heb je dna ook gelijkzo´n 2 jaar, want die zijn meestal een veel betere kwaliteit.
idd! Je kunt met die handschoenen (roeckl) bijv. ook zo rond de 40 euro wel een paar jaar en sommigen doen er misschien al meerdere jaren mee dus dan ben je uiteindelijk veel goedkoper uit en ze rijden ook nog eens heerlijk.
handschoenen, of het nu +30 of -10 graden is. Niet kapot te krijgen, passen altijd, goedkoop en heb dus wel 6 paar (ook met lesgeven, stalwerk etc)
Ook gebruik ik ze op wedstrijd.